به گزارش “ورزش سه”، تیم فوتبال هوادار بعد از کسب ۷ امتیاز در سه بازی اخیر این هفته به مصاف استقلالی می رود که هر دوبازی فصل قبل را برابر آنها واگذار کرده است.

هوادار در اولین سال حضور در لیگ برتر چند استقلالی سابق را به همراه داشت که مهم ترین آن ها رضا عنایتی، آقای گل ادوار لیگ بوده است. آن ها امسال هم ترک عادت نکرده تا جایی که افراد مختلف استقلالی از نسل های متفاوت را در این تیم شاهد هستیم.

از راس این تیم شروع کنیم؛ جایی که مالکیت این تیم در اختیار ایمان میری است که دو فصل قبل با عنوان های وب از اصلی ترین اسپانسرهای استقلال و در سفر آسیایی این تیم هم همراه کاروان آبی ها در عربستان حضور داشته است، که بعد ها با شرایط عجیب و غریب از اسپانسری استقلال انصراف داد.

در بین بازیکنان هم داریوش شجاعیان و بابک مرادی  از مهم ترین آبی های سابق هوادار محسوب می‌شوند که به این اسامی می‌توان جوان هایی مثل امیرحسین خدامرادی، فرهاد زاوشی و رضا گردانی را نیز اضافه کرد.

در راس کادر فنی این تیم هم ساکت الهامی سابقه دستیاری در استقلال را دارا است. اما پرافتخار‌ترین آنها در بین دستیاران الهامی حضور دارند. شاهرخ بیانی کاپیتان اسبق تیم ملی و استقلال و ایمان عالمی که هردو سابقه قهرمانی آسیا را با استقلال در سال ۱۳۷۰ دارند.

بی‌شک با حضور این استقلالی‌ها در تیم هوادار باید منتظر یکی از دوئل‌های جذاب لیگ برتر باشیم.
دربی‌ کوچکی که پیش از دربی بزرگ تهران قرار است روز جمعه در ورزشگاه دستگردی تهران برگزار شود.