به گزارش "ورزش سه"، سید مهدی رحمتی جدا از اینکه به دنبال تداوم روند موفقیت‌آمیز آلومینیوم اراک در هفته‌های اخیر و مسابقات خارج از خانه این فصل بود، یک تقابل ویژه با استقلال و تیمی که همراه آن به افتخارات متعددی دست پیدا کرده، داشت و نمی‌خواست در دیدار دوباره با آبی‌ها بازنده باشد.

رحمتی که سال گذشته پس از هدایت آلومینیوم اراک طی مدت کوتاهی دو بار به ورزشگاه آزادی آمد و یک پیروزی مقابل پرسپولیس در جام حذفی داشت و یک تساوی برابر استقلال به دست آورد، بازهم در این استادیوم که خاطرات شیرین زیادی در آن تجربه کرده، شکست‌ناپذیر بود و دست پر ورزشگاه را ترک کرد.

سید مهدی رحمتی که در دوران بازی و کاپیتانی در استقلال به افتخارات متعدد انفرادی و باشگاهی ازجمله دو قهرمانی لیگ برتر و دو قهرمانی جام حذفی دست پیدا کرده و یکی از محبوب‌ترین‌های تاریخ این باشگاه به شمار می‌رود، در دیدار هفته دهم لیگ برتر دوباره به‌عنوان سرمربی آلومینیوم مقابل تیم مورد علاقه‌اش قرار گرفت و توانست امتیاز بگیرد.

سرمربی آلومینیوم اراک که تیمش را در بهترین شرایط روحی و جسمانی آماده بازی با استقلال کرده بود، تاکید داشت بازیکنان او باید برنده از زمین بیرون بیایند و فقط به دنبال همین موضوع بود که البته ۱۰ نفره شدن در ۱۰ دقیقه پایانی اجازه نداد او به برنامه‌اش که گل نخوردن در این دیدار و گلزنی در لحظات آخر بود، دست پیدا کند.

رحمتی در دیدار با استقلال در کنار زمین پر جنب و جوش بود و با وجود اینکه مقابل تیم سابق‌اش قرار می‌گرفت، کسب امتیاز همراه آلومینیوم را مهم‌تر می‌دانست و با برنامه‌ای که برای این مسابقه داشت، برای سومین مسابقه پیاپی بازهم به‌عنوان سرمربی در استادیوم آزادی بازنده نبود.

عکس: امیرحسین خیرخواه