به گزارش "ورزش سه"، سید مهدی رحمتی در شرایطی تیمش را مقابل استقلال به زمین فرستاد که شاگردان او در تمام مسابقات خارج از خانه این فصل هیچ شکستی نداشتند و در دیدار برابر آبی‌پوشان نیز به دنبال تداوم همین روند بودند که توانستند با یک نمایش تاکتیکی منسجم در ورزشگاه آزادی نتیجه بگیرند.

رحمتی در دو مسابقه خارج از خانه در هفته‌های بیست و هشتم و سی‌اُم فصل گذشته لیگ برتر مقابل استقلال و سپاهان، شکستی را همراه با آلومینیوم اراک تجربه نکرد که این روند را در پنج دیدار متوالی این فصل که مهمان بودند نیز ادامه داده تا یک رکورد جالب توجه از او و تیمش به ثبت برسد.

شاگردان رحمتی پس از اینکه در نخستین مهمانی این فصل به برتری یک بر صفر مقابل صنعت نفت آبادان رسیدند، در سه دیدار بیرون از خانه دیگر برابر مس رفسنجان، سپاهان و پیکان هم بازنده نبودند ولی در حالی که شاید انتظار می‌رفت این روند برای آنها در دیدار با استقلال پایان پیدا کند، آلومینیوم بازهم بدون باخت زمین را ترک کرد.

آلومینیوم اراک پیش از دیدار با استقلال در چهار مسابقه خارج از خانه علاوه بر اینکه شکستی نداشت، توانسته بود دروازه‌اش را هم بسته نگه دارد که این اتفاق در دیدار مقابل استقلال هم برای آنها تداوم پیدا کرد تا یک کلین‌شیت و امتیاز دیگر برای سید مهدی رحمتی و تیمش ثبت شود.