به نظر می رسد در حال حاضر گزینه ای برای انتقال به پرسپولیس وجود ندارد

یحیی گل محمدی فعلا گزینه ای برای انتقال به پرسپولیس زیر نظر ندارد.

به گزارش طرفداری، باشگاه پرسپوليس در پنجره زمستانی به دنبال جذب مهاجم بود و در این راه یحیی گل محمدی چند گزینه را زیر نظر گرفت که مذاکرات تا مراحل نهایی نیز پیش رفت اما در آخرین لحظات حضور هرکدام از این نفرات در پرسپولیس منتفی شد.

اگرچه پرسپولیس در تمام نقاط زمین مهره های کارآمدی داشته و یکی از تیم های خوب و پرمهره فوتبال ایران محسوب می شود اما طی روزهای اخیر حساسیت خاصی برای جذب مهاجم بین طرفداران این تیم ایجاد شده است.

این درحالی است که خلاف هواداران پرسپولیس، یحیی گل محمدی هیچ عجله ای برای جذب مهاجم ندارد و تمام تلاشش را به کار گرفته تا تنها سهمیه آزاد تیم را به مهاجمی اختصاص دهد که بتواند باری از روی دوش او بردارد. مهاجمی بلند قامت با قدرت بدنی بالا و قدرت هوازی فوق العاده که در طول 90 دقیقه بی امان دوندگی کرده و از تک موقعیت ها نیز بهترین بهره را ببرد. از این رو جذب مهاجمی با این خصوصیات در این مقطع از فصل کار راحتی نیست و یحیی هم دوست ندارد با جذب شتاب زده بازیکنی، در ادامه راه انتقادها را به جان بخرد.

برهمین اساس خبردار شدیم پس از منتفی شدن گزینه هایی که طی چند روز اخیر معرفی شدند، یحیی فعلا گزینه خاصی ندارد و قرار نیست طی روزهای آینده انتقالی به پرسپولیس صورت بگیرد.

حالا باید درنهایت آیا مهاجمی می تواند نظر سرمربی سخت گیر پرسپولیس را جذب کند یا نه.