به گزارش "ورزش سه"، روز پیش از عزیمت تیم استقلال به اصفهان جهت برگزاری بازی با ذوب آهن، باردیگر نام سیاوش یزدانی با انتشار توئیتی جنجالی و حساب نشده برسر زبانها افتاد، او در توییت خود به برگزاری مراسم جشن تولد سرمربی تیم در مجموعه ورزشی انقلاب کنایه زد که انتشار این توییت نه تنها خشم ساپینتو را همراه داشت، بلکه سایر هم تیمی های سیاوش نیز از این اقدام او دلخور شدند، چون آنها صرفا به نشانه احترام به سرمربی تیمشان در مراسم جشن تولد شرکت کردند و هیچ عکسی ازاین مراسم را نیز در صفحات خود بارگذاری نکردند.

به هر صورت پیش بینی می شد با پاک کردن این توئیت و هم چنین عذرخواهی رسمی سیاوش یزدانی، این بازیکن بعد از بازی با آلومینیوم اراک به اردوی تیم برگردد اما این اتفاق در تمرینات روز گذشته این تیم رخ نداد. اگر امروز هم یزدانی موفق به بازگشت به اردوی تیم استقلال نشود، به نظر می رسد بازگشت او به بعد از بازی با هوادار تعویق خواهد افتاد. بعد برگزاری هفته یازدهم لیگ برتر، مسابقات لیگ بخاطر اردوی آماده سازی تیم ملی برای حضور در جام جهانی به صورت موقت تعطیل می شود و استقلال نیز مهیای بازی حساس سوپرجام در مقابل نساجی می گردد.

ریکاردو ساپینتو مثل دیگر هموطن خود کارلوس کی روش تاکید زیادی برروی نظم و انضباط دارد و پیش تر هم به بازیکنان استقلال گفته بود، نظم و انضباط تیمی و همچنین حفظ احترام یکدیگر برای او خیلی مهم است و در واقع این دو موضوع خط قرمز وی به حساب می آیند.

نکته جالب اینجاست که دیگر مصطفی آجرلو در باشگاه استقلال مسئولیتی ندارد تا بتواند نقش میانجی را میان بازیکنان و سرمربی این تیم بازی کند. در این میان هم علی فتح الله زاده مدیرعامل جدید آبی ها رویکرد متفاوتی نسبت به آجرلو پیش گرفته است و به تازگی در واکنش به این موضوع گفت:« از سایپنتو خواسته ام من را درگیر اینطور مسایل نکند و تصمیم گیری پیرامون این اتفاقات در حیطه وظایف سرمربی تیم است.»