به گزارش "ورزش سه"، رحیم استرلینگ، مهاجم جدید و انگلیسی چلسی، پس از انتقال 47.5 میلیون پوندی تابستانی خود از منچسترسیتی به این باشگاه، فصل را فوق العاده و با زدن سه گل و ارسال یک پاس گل در پنج بازی اول خود برای آبی های لندن آغاز کرد. اما استرلینگ در هفته های اخیر در امر گلزنی با مشکل مواجه شده است و در شش بازی اخیر حتی یک بار هم موفق به باز کردن دروازه حریفان نشده است. گراهام پاتر، سرمربی چلسی، مدعی شد این مشکل مربوط به کل تیم است و با افزایش کیفیت سبک بازی این باشگاه، مشکل رحیم استرلینگ نیز در روزهای آتی حل خواهد شد.

گراهام پاتر گفت: "این مسئله نه با بزرگ‌نمایی در مورد عملکرد یک نفر، بلکه باید در قالب شرایط یک تیم مورد بررسی قرار بگیرد. ما می توانیم در ادامه فصل عملکرد خوبی ارائه داده و شرایط را عوض کنیم. اما اگر به عنوان تیم بهتر عمل کنیم، همه بازیکنان از این اتفاق سود خواهند برد و بنابراین هدف اصلی ما برای تلاش کردن، باید متمرکز روی این مسئله باشد.

رحیم استرلینگ، بازیکنی انعطاف‌پذیر بوده و از توانایی و کیفیت لازم برای بازی در پست‌های مختلف در زمین برخوردار است. از دست دادن بازیکنانی که در اختیار داریم ساده نیست، بنابراین ما سعی می‌کنیم دائما تعادل و راه‌حل‌های مناسبی را پیدا کنیم و البته رحیم استرلینگ از آن دسته بازیکنانی است که می تواند در پست های مختلف به چلسی کمک کند."