به گزارش "ورزش سه"، روز دوم آبان ماه سالروز راهیابی اولین تیم ایرانی به جام باشگاه‌های جهان به شمار می‌رود که با وجود دوبار راهیابی پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا تاکنون تکرار نشده است و به همین دلیل سپاهانی‌‎ها این روز را با نام باشگاه‌شان نامگذاری کرده‌اند و هر ساله مراسم ویژه‌ای برای آن در نظر می‌گیرند. این البته همانطور که مورایس در مصاحبه امروز خود با خبرنگاران بر آن تاکید داشت، موفقیتی مربوط به گذشته باشگاه سپاهان و فوتبال ایران است که باید با ورود نسل‌های جدید صفحات جدیدی به تاریخ فوتبال ایران و اصفهان اضافه شود.


در ابتدای این تمرین که به دلیل روز سپاهان با حضور خبرنگاران برگزار شد ژوزه مورایس مصاحبه‌ای 13 دقیقه‌ای را با خبرنگاران انجام داد و البته پیش از آغاز مصاحبه و در جریان گفتگو بارها از افرادی که به باغ فردوس رفته بودند با روی باز خوشامد گفت.
مهم‌ترین بخش صحبت‌های مورایس ابراز رضایت از روند و شرایط آمادگی تیمش بود و ضمن پاسخ به سوالی درباره چگونگی بهبود تیمش در پنجره زمستانی، به شرایط تیم ملی فوتبان در جام جهانی پرداخت و دیدارهای شاگردان کی روش در این رقابت‌ها و به ویژه دیدار برابر انگلیس را بسیار هیجان انگیز توصیف کرد. مربی خاص سپاهانی‌ها همچنین ابراز امیدواری کرد تا جام جهانی محلی برای شادی انسان‌ها در کنار یکدیگر باشد و همه مردم جهان از بودن در کنار یکدیگر لذت ببرند.
پیام نیازمند، امید نورافکن و رامین رضائیان سه غایب ملی پوش سپاهان در تمرین امروز بودند که این روزها در مرکز ملی فوتبال در حال ریکاوری و آماده‌سازی زیر نظر کارلوس کی‌روش هستند. 
علاوه بر این سه بازیکن یاسین سلمانی دیگر غایب تمرین طلایی پوشان بود که پس از ضربه شدید وارد شده به او در دیدار برابر تراکتور همچنان در تمرینات شرکت ندارد و به زودی با بررسی دقیق پزشکان میزان دوری او از فوتبال مشخص خواهد شد.

درنهایت رشید مظاهری دیگر غایب تمرین بازیکنان بود که البته برخلاف چهار بازیکن دیگر در مجموعه باغ فردوس حاضر بود و در سالن وزنه به کار خود ادامه داد تا خیلی زود آماده بازگشت به میادین شود.
سپاهان که توانسته با گذر از بحران هفته‌های سوم تا ششم از 4 بازی گذشته 12 امتیاز بگیرد، برای مصاف برابر مس در رفسنجان آماده می‌شود که روز جمعه برگزار خواهد شد و سپس لیگ برای مسابقات جام جهانی تعطیل می‌شود.

رشید مظاهری که به دلیل مصدومیت نمی‌توانست در تمرینات گروهی شرکت کند اینگونه با عکاسی بخشی از تمرین امروز را در کنار بخش رسانه‌ای باشگاه سپری کرد.

(عکس‌ها بهروز نادری)