به گزارش "ورزش سه"، هوادار که سه بازی متوالی مقابل تیم های مدعی پرسپولیس، مس رفسنجان و سپاهان را باخته بود، توانست در مصاف با دو تیم تازه لیگ برتری شده مس کرمان و ملوان به پیروزی برسد و در دیدار با پیکان نیز علی رغم یک نمایش خوب تساوی بگیرد. این در حالی است که شاگردان الهامی باید در هفته یازدهم به مصاف استقلال بروند.
در همین خصوص خبرنگار ما به سراغ نیما انتظاری هافبک دفاعی این تیم رفته و گفتگویی با وی انجام داده که در ادامه می‌خوانید:

* در مور بازی قبل و تساوی با پیکان صحبت کن.
به نظر من بازی با پیکان یکی از بهترین بازی‌های لیگ به لحاظ کیفیت فوتبال بود. نیمه اول توپ و میدان کاملا در اختیار ما بود و بر خلاف جریان بازی گل خوردیم اما فشار و تمرکزمان را حفظ کردیم و به گل مساوی رسیدیم. 15 دقیقه ابتدایی نیمه دوم هم کاملا مسلط بر بازی اما 15 دقیقه دوم عملکرد تیممان با سکته مواجه شد و مجبور شدیم عقب بشینیم. در آن دقایق تیم پیکان کیفیت خوبی از خودش نشان داد و فوتبال زیبایی بازی کرد. با این حال باز توانستیم بازی را به تعادل بکشانیم. در مجموع بازی خیلی قشنگی بود و می‌توانست گل‌های بیشتری هم داشته باشد.

* بعد از یک بازی محرومیت شما به ترکیب برگشتی. جالب است که زیاد هم کارت می‌گیری!

بله بازی با ملوان من محروم بودم. خدا را شکر مقابل پیکان توانستم به ترکیب برگردم و برای هوادار بازی کنم. راجع به کارت گرفتن هم باید بگویم که من در پست حساسی بازی میکنم که در آن درگیری‌ها زیاد است. خصوصا اینکه یکی از مولفه های بازی من این است که خیلی بیش از حد احساس مسئولیت میکنم و این مساله بر شدت درگیری فیزیکی من در حین بازی نیز اضافه می‌کند. البته این انتقاد را به خودم وارد می‌دانم که در برخی مواقع که بخاطر اعتراض کارت می‌گیرم باید خودم را کنترل کنم. باز هم تاکید میکنم که پست هافبک دفاعی پر تنش است اما با این حال امیدوارم در ادامه فصل دیگر هیچ بازی را به خاطر محرومیت از دست ندهم.

* بازی بعدی‌تان با استقلال را چطور می‌بینی؟

استقلال تیم بزرگ و باکیفیتی است. نشانه این موضوع هم قهرمانی بدون شکست فصل قبلشان و بازی‌های باکیفیت امسالشان است. به هر حال طبق شرایط فعلی تمرکز تیم ما خیلی بیشتر است و با شرایطی مناسب وارد این بازی خواهیم شد. از قبل هم به همه نشان داده‌ایم جلوی همه تیم‌ها خصوصا تیم‌های بزرگ کیفیت فوتبالمان چقدر خوب است. انتظاری که از خودمان داریم بسیا بیشتر از این است که بخواهیم به حداقل‌ها قانع باشیم. این بازی ویترین بازی‌های هوادار خواهد بود و امیدوارم بتوانیم عملکرد خوبی در آن داشته باشیم.

* فکر می‌کنی بتوانی مقابل استقلال گل بزنی؟

زمانی که در نفت مسجدسلیمان بودم مقابل این تیم گلی زدیم که هنوز هم نمی‌دانم به نام من ثبت شد یا خیر. واقعیت این است که گلزنی خیلی شیرین است خصوصا اگر مقابل تیم بزرگی مثل استقلال و پرسپولیس این اتفاق بیفتد. در مجموع خودم را در جایگاهی نمی‌بینم که بخواهم برای استقلالی‌ها کری بخوانم اما آرزو میکنم بتوانم اگر در این بازی موقعیتی نصیبم شد از آن به بهترین شکل استفاده کنم و گل بزنم هرچند وظایف فنی من دور از دروازه حریف است.

* درباره وقفه لیگ چه نظری داری؟

این وقفه اجتناب ناپذیر است. با توجه به عدم حضور تماشاگران نیز فکر میکنم این وقفه نیاز بود تا شاید تا شروع دوباره لیگ شرایط برای بازگشت هواداران فراهم شود. در چنین شرایطی حتی اگر این وقفه زودتر انجام میشد هم از آن استقبال می‌کردیم.

* شرایط هوادار و اهداف این فصل تیم چگونه است؟

اوضاع کلی هوادار خوب است. از رأس تیم یعنی مدیریت که بیش از پیش کمکمان می‌کند و خیلی از دغدغه‌هایمان را برطرف کرده گرفته تا بازیکنان و کادر فنی همدلی خیلی خوبی وجود دارد. درباره اهداف تیم هم باید بگویم که حتی اگر یک رتبه بهتر از سال قبل بگیریم برای ما پیشرفت محسوب می‌شود. البته ما از پتانسیل خودمان بهتر خبر داریم و به همین خاطر نسبت به ارتقاء یک رتبه‌ای قانع نیستیم.

* کار کردن زیر نظر ساکت الهامی چطور است؟

آقای الهامی به لحاظ فنی جزو مربیان قوی است. ایشان شاگردان قوی‌تر و بهتر از من داشته‌اند شاگردانی که حتی کاپیتان تیم ملی هم بوده‌اند و آنها بهتر می‌توانند تصدیق بکنند که دانش فنی آقای الهامی بالا است. درباره شخصیت آقای الهامی نیز باید بگویم که ایشان یک انسان کاملا باشخصیت و بامعرفت است. این ادعا را تک تک بازیکنان تیم تایید می‌کنند. قطعا آقای الهامی راضی نیست که این نکته را بگویم اما بهتر است همه بدانند که لطف ایشان به بچه ها در این مدت به نحوی بوده که شما بای