به گزارش "ورزش سه"، برای اینکه یک فوتبالیست ایرانی بتواند در تیمی مثل پرسپولیس بازی کند باید مشقت‌های فراوانی را در مسیر فوتبالی خود طی کند. اما برای اینکه در سه مقطع در پرسپولیس توپ بزنی، هر سه بار شماره هفت در اختیارت باشد و روی سکوها نیز یکی از محبوب‌ترین‌ها بمانی فقط باید سروش رفیعی باشی!

سروش در تابستان امسال پس از اتمام قراردادش با سپاهان به دعوت پرسپولیس و یحیی جواب مثبت داد تا سرخ‌ها در ترکیب خود یک هافبک خلاق داشته باشند.

سروش رفیعی در همه بازی‌ها به جز سپاهان در ترکیب اصلی سرخ‌ها حضور داشته و به یکی از عناصر کلیدی تیم یحیی گل‌محمدی تبدیل شده است.

از سروش رفیعی در تمرین سرخ‌ها تصویر جالبی در حال اینترسپشن (قطع توپ) به ثبت رسیده است. اگرچه با آمدن کی‌روش و عدم علاقه به سبک سروش او از تیم ملی و جام جهانی جامانده اما دنیای فوتبال در پرسپولیس برایش ادامه دارد.

رفیعی باید در بازی با مس کرمان دست به عصا در زمین کار کند چرا که در آستانه چهارکارته شدن و محرومیت از دربی هفته دوازدهم قرار گرفته است. بدون شک سروش که سابقه گلزنی در دربی را نیز دارد در تعطیلات لیگ با انگیزه نمایش درخشان در شهرآورد و ادامه لیگ تمرین خواهد کرد.