به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید امشب در خانه لایپزیش با نتیجه 1-3 مغلوب شده و اولین شکست خود در این فصل در تمامی رقابت ها را پذیرا شد. تیبو کورتوا، سنگربان بلندقامت و بلژیکی رئال مادرید، مدعی شد این سبک بازی از سوی آنها قابل قبول نیست و لوس بلانکوس در طول دیدار با لایپزیش مرتکب اشتباهات فراوانی شده است.

تیبو کورتوا گفت: "ما از انرژی لازم و قدرت هجومی همیشگی برخوردار نبودیم و شما هزینه چنین عملکردی را پرداخت می کنید. سرمربی به ما تذکرات لازم را داد و ما باز هم اشتباه کردیم. امروز در ارسال پاس ها و کنترل توپ بارها ضعیف عمل کردیم و در کل بازی خوبی نبود. لایپزیش در دقایق پایانی به گل سوم رسید و کار را تمام کرد. اگر دقیق تر بودیم می توانستیم به بازی برگردیم، اما این اتفاق رخ نداد و در ادامه ما یک گل غیرضروری دریافت کردیم.

لایپزیش در عرض چند دقیقه و روی ارسال دو کرنر موفق شد دو بار دروازه ما را باز کند و این اتفاق برای تیمی مانند رئال‌ مادرید غیرقابل قبول است. توانستیم اختلاف را به حداقل برسانیم، اما در کل نمایش خوبی ارائه ندادیم. لایپزیش در ضد حملات بسیار خوب و خطرناک ظاهر شدند و البته ما نیز مثل همیشه دفاع نکردیم. حالا باید استراحت کرده و برای دیدار با خیرونا آماده شویم و قطعا آن روز بهتر بازی خواهیم کرد."