به گزارش ورزش سه، سید محمد علوی مدیر تیم فولادخوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار ما در خصوص دیدار امروز تیمشان برابر گل‌گهر گفت: فکر می‌کنم هرکس بازی را دیده باشد، دید که در این دیدار تمام بازی مال ما بود اما تیم حریف روی دو ضدحمله گل زد. واقعا فوتبال خوبی بازی کردیم و از نمایش تیم لذت بردیم اما از نتیجه بسیار ناراحتیم، از هواداران عذرخواهی می‌کنیم اما به امید زنده‌ایم و محکم‌تر از قبل ادامه خواهیم داد.
وی درخصوص اتفاقات ابتدای بازی که منجر به تاخیر در شروع دیدار شد، گغت: واقعا نمی‌دانم این ناظران بازی چرا اینقدر در عمل متفاوت هستند. آقای رفعتی تمامی بازیکنان جوان ما را از ورزشگاه بیرون کرد و گفت نباید بازی را ببینند و تا آن‌ها بیرون نروند بازی را شروع نمی‌کنم. وقتى در تو ليست نيست لباس تيم را نمی‌پوشد ولى ایشان گفت لباس يكدست بايد بپوشند . آقاى رفعتى در تمام شهرها منفور هست چراکه ایشان فقط قانون را بلد هستند.در دیدار قبلی تیم نساجی نزدیک به ۵۰۰ هوادار در جایگاه ویژه آورده بود اما ناظر آن بازی آقای مرادی هیچ برخوردی نکرد. 
وقتى پرسيديم گفت از كنترل من خارج هست
گفت دست امنيت ورزشگاه است ولى امروز ...
نمی‌دانم چرا تمام قوانین فقط برای فولاد است، در دیدارهای فولاد در خانه باید قانون مو به مو اجرا شود اما وقتی ما خارج از خانه بازی می‌کنیم، می‌گویند که این اتفاقات در فوتبال طبیعی است و نمی‌شود جلوی ورود هواداران و لیدرها را بگیریم.
مدیر تیم فولاد همچنین گفت: آقای مهدی در تهران نشسته است و تمام تمرکزش این است که دیدارهای فولاد در اهواز کنترل کند. 
هفته قبل به ايشان گفتيم فرمودند ناظر كاره‌اى نيست ولى امروز ناظر همه كاره بود و حتى به هوادار ما بى احترامى كرد.
آقاى مسئول ليگ يا قانون براى همه هست يا هيچكس حق ندارد انجام بدهد، اگر نمی‌توانید انجام بدهید بگذارید كسانيكه می‌توانند بيايند.

وی افزود: من فکر می‌کنم شاید دست‌هایی پشت پرده وجود دارد که نمی‌خواهند فولاد نتیجه بگیرد. سازمان لیگ برتر همه کار در دیدارهای ما انجام می‌دهد و می‌خواهد تمام قوانین را به صورت آزمایشی در دیدارهای خانگی ما عملی کند. این هفته با ملوان بازی داریم و مطمئن هستیم که در این دیدار هوادار خواهد آمد و به هرکس بگوییم چرا قانون اینجا رعایت نمی‌شود خواهند گفت از دست ما کاری بر نمی‌آید.