به گزارش "ورزش سه"، گل‌گهر در هفته یازدهم لیگ برتر به برد ارزشمندی مقابل فولاد در اهواز دست یافت. محسن فروزان، دروازه‌بان سیرجانی‌ها که سابقه پوشیدن پیراهن فولاد را دارد با بزرگ خواندن پیروزی تیمش در این دیدار از سختی کار حریفان در اهواز سخن گفت.

او گفت: خدا را شکر این بازی را بردیم تا در جدول شرایط خوبی برای خود رقم بزنیم. بازی بزرگی را بردیم چون افتخار پوشیدن پیراهن تیم فولاد را به مدت یک سال داشتم و می دانم که تیم ها وقتی می آیند اینجا چه کار سختی دارند.

دروازه‌بان گل‌گهر افزود: فولاد مربی بزرگی دارد و آقای نکونام و کادرش، نفرات خیلی خوبی هستند. این تیم بازیکنان بسیار خوبی هم دارد. مجموعه باشگاه فولاد، شرایطی دارد که هر تیمی نمی تواند این جا به پیروزی برسد. ما این جا کار بزرگی کردیم و خدا را به خاطر آن شکر می کنم.

فروزان در خصوص اینکه چه نظری در مورد تیم ملی در آستانه رقابت های جام جهانی دارد تاکید کرد: در جام جهانی به عنوان یک ایرانی فقط باید آرزوی کنیم که بهترین اتفاق برای نماینده های کشورمان رخ بدهد. نباید انتظار زیادی هم داشته باشیم ولی امیدوارم که بهترین نتایج را کسب کرده و دل میلیون ها ایرانی را شاد کنند.

ویدئو: 263058