به گزارش "ورزش سه" در یازدهمین هفته مسابقات لیگ برتر، تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در ورزشگاه خانگی‌اش، فولادشهر، به مصاف تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان رفته است. شاگردان مهدی تارتار که نه هفته شکستی متحمل نشده بودند، بعد از باخت مقابل استقلال و گل‌گهر حالا در تلاش‌اند با پیروزی به استقبال تعطیلات جام جهانی بروند و در آن سو رضا مهاجری و تیمش هم نمی‌خواهند روند رو به رشد خودشان بعد از شکست نزدیک برابر تراکتور و تساوی مقابل مس رفسنجان را از دست بدهند.

هفته یازدهم دوره بیست و دوم لیگ برتر
پنجشنبه 1401/08/06 ؛ ساعت 18:30
ورزشگاه فولادشهر/بدون تماشاگر

گروه داوری: ناصر جنگی، حسن انتظاری، اسماعیل احمدی، عنایت قوچ کانلو/ ناظر: علیرضا کهوری

ذوب‌آهن

حبیب فرعباسی، حامد نورمحمدی، پویا پورعلی، صادق صادقی، سجاد آشوری، آرمان اکوان، امیرحسین رنگرز جدی، محمد سلطانی‌مهر، محمدعلی فرامرزی، محمدحسین اسلامی، محمدرضا سلیمانی

سرمربی: مهدی تارتار

نفت مسجدسلیمان

علی محسن زاده، مجتبی مقتدایی، علیرضا دغاغله، عقیل کعبی، حسین شنانی، میثم نقی‌زاده، آریا برزگر، رضا دهقانی، میلاد باقری، اسماعیل بابایی، امیرحسین کریمی

سرمربی: رضا مهاجری

شرح: گل:

ذوب‌آهن یک - نفت مسجدسلیمان صفر : محمدرضا سلیمانی-دقیقه چهارم: روی ارسال جدی از سمت راست، بعد از دفعه ناقص دفاع، سجاد آشوری توپ را با یک کنترل و پاس سرضرب به محمدرضا سلیمانی رساند و این بازیکن با ضربه‌ای والی و تماشایی دروازه محسن‌زاده را باز کرد.

لحظات حساس:

دقیقه 8: صادق صادق، پنالتی به‌دست آمده روی محمدحسین اسلامی را با ضربه‌ای آرام به سمت چپ زد که محسن‌زاده به خوبی تشخیص داد تا پنالتی ذوبی‌ها به این صورت دفع شود.