به گزارش "ورزش سه"، از آخرین پیروزی فولاد در لیگ برتر حدود دو ماه می گذرد. این تیم آخرین بار در هفته چهارم موفق شد سپاهان را شکست دهد. بعد از آن، شاگردان نکونام چهار مساوی متوالی داشتند و دو بازی آخر خود را نیز با شکست پشت سر گذاشتند. آنها تا همین دو هفته پیش، تنها تیم بدون شکست لیگ بودند اما حالا شرایط به کلی فرق کرده و با شرایطی نه چندان مناسب راهی تعطیلات طولانی مدت لیگ می شوند.

فولاد به واسطه نتایج پرنوسان اخیر از جمع مدعیان فاصله گرفته و با 10 امتیاز از 12 بازی در مکان دهم جدول رده‌بندی حضور دارد. کسب تنها 10 امتیاز از 33 امتیاز ممکن برای فولاد که یکی از پرستاره‌ترین تیم‌های لیگ بیست و دوم به حساب می آید، هشداری جدی است که باید آن را جدی گرفته و در تعطیلاتش برایش راه حلی اندیشیده شود. سرمربی جوان فولاد قطعا در این فرصت طولانی برنامه های زیادی برای تیمش خواهد داشت چون دوست ندارد، قهرمان جام حذفی، سوپرجام و تنها نماینده ایران در دور حذفی لیگ قهرمانان آسیا را در چنین شرایطی، هدایت کند.

جواد نکونام که در این مقطع از حضورش در فولاد مشکلی از بابت به خدمت گرفتن بازیکن نداشت و تقریبا تمام مهره‌های مورد نظرش در مارکت تابستانی جذب شد، مثل همه هواداران تیمش، انتظار عملکردی بسیار بهتر از شاگردانش داشته و قطعا از این شرایط راضی نیست. او و تیمش برای دومین هفته متوالی با نتیجه دو بر یک باختند تا با شکست به استقبال تعطیلات بروند.

فولاد در غیاب احسان پهلوان، عارف آقاسی، اشکان دژاگه، شهاب گردان، وحید حیدریه، مجید علیاری و محمد آبشک  امیدوار بود تا در هفته یازدهم بتواند از سد گل‌گهر در اهواز گذشته و ضمن نزدیک شدن به بالای جدول، شکست هفته قبل را جبران و با روحیه‌ای بهتر پای به تعطیلات بگذارد. این تیم اما دو بر یک مغلوب میهمان خود شد. جواد نکونام در تقابل با امیر قلعه‌نویی، شکست را پذیرفت تا با کلی فکر و خیال به شروع دوباره لیگ چشم بدوزند. البته این در حالی است که بحث حضور سرمربی فولاد در کنار تیم ملی در جام جهانی قطر هنوز مطرخ است و در باید دید در نهایت چه اتفاقی رخ می‌دهد.