به گزارش "ورزش سه"، زمانی که داور به کنار زمین آمد و به محمد محبی اخطار داد، این بازیکن به شدت عصبانی شد و دقایق طولانی با داور چهارم و هم چنین ناظر بازی صحبت کرد و معتقد بود به هیچ وجه شایسته دریافت کارت زرد از سوی حسن اکرمی نبود. محمد محبی خطاب به داور چهارم و هم چنین در پایان بازی به داور گفت در آن دقایق مشغول صحبت با رضا میرزایی بود و اصلا اعتراضی به قضاوت داور نداشت که مستحق دریافت کارت زرد باشد. اما داور گفتگوی او با رضا میرزایی را مستحق دریافت کارت زرد دانست.

زمانی که داور به محمد محبی کارت زرد نشان داد، برای برخی این تصور به وجود آمد که محمد محبی 4 کارته شده و بازی با پرسپولیس را از دست داده است اما او می تواند در دربی به میدان بیاید و محروم نیست. مرد 4 گله استقلال اینروزها بهترین مهره تیم در فاز تهاجمی به شمار می رود و دیروز در بازی با هوادار با گل سه امتیازی که به ثمر رساند، شمار گل های خود را به عدد 4 رساند.

جالب اینکه محمد محبی در دقایق پایانی بازی طی صحبت هایی که به رضا میرزایی داشت از او می خواست که به عقب برگردد و به تیم در دفاع کمک کند، اما احتمالا برای داور این برداشت ایجاد شده بود که مشغول اعتراض به قضاوت اوست و یا این بازیکن با لحنی با همبازی خود صحبت کرد که مستحق دریافت کارت زرد بود.