به گزارش "ورزش سه"، ساپینتو طبق معمول در مصاف با هوادار هم در کنار خط پرشور بود و البته به نسبت بازی های گذشته مدیریت بهتری روی رفتارهای خود داشت و حتی در جاهایی اعتراض خود را به تصمیمات داور خیلی عاقلانه مطرح کرد. او دیروز به دریافت کارت زرد از سوی حسن اکرمی اعتراض داشت و اعلام کرد، در صحنه ای که داور چهارم او را فرا خواند تا به وی کارت زرد نشان دهد، در حال گفتمان با یکی از دستیاران خود بوده و اصلا اعتراضی به داور نداشته است و همین موضوع او را عصبانی کرد.

واکنش آنی ساپینتو به تصمیمات داور بدون شک می تواند، بهتر از سوی داوران مدیریت شود و هنر داور تنها در دادن کارت زرد به او  نیست و از سویی در بازی دیروز با هوادار هم مشخص شد برخی از جوش و خروش های ساپینتو در کنار زمین درونی است، یعنی اینکه با خودش وارد بحث می شود و فریاد می زد و چند متری اینطرف و آنطرف می رود تا تصمیم داور را برای خود هضم کند و نشان دادن کارت زرد به احساس مربی به نظر تنها جو بازی را متشنج می کند. بروز احساسات در فوتبال چه در زمان خوشحالی و چه در زمان ناراحتی تا زمانی که به شخصیت و سلامت کسی در فوتبال آسیب نزند، به نظر می رسد بدون اشکال باشد و این می تواند بهتر از سوی داوران مدیریت شود.

ساپینتو نمی تواند در کنار زمین بی حرکت بایستد و تیمش را هدایت کند و هر مربی مدلی برای مربیگری دارد. گاهی صحبت های داور می تواند، شدیدترین رفتارها را از سوی سرمربی مدیریت کند. این اتفاق در فوتبال حرفه ای بارها و بارها رخ داده که یک مربی پر جنب و جوش با صحبت توسط داور مبنی بر اینکه همه چیز بازی تحت کنترل اوست و سعی می کند بهترین قضاوت را داشته باشد، آرام در کنار خط کار خود را دنبال کرده است و اینطور باید گفت گاهی مدیریت و چند کلام با چنین مربیانی کارایی اش بهتر از خرج کارت های زرد و قرمز است.