به گزارش "ورزش سه"، این روزها باشگاه استقلال مثل همه سالیان گذشته با بحران مالی جدی مواجه شده است. استقلال در ماه های گذشته دریافتی هایی داشته اما حالا پولی در باشگاه نیست و به همین خاطر اعتراض ها زیاد شده است.

در اين شرايط یکی از موضوعات مهم برای هواداران استقلال این است که سرنوشت دریافت مبلغ رضایتنامه مهدی قایدی و اللهیاد صیادمنش چه شده است. پولی که رقم قابل توجهی بود و می‌توانست بسیاری از مشکلات را حل کند.

جالب است بدانید که استقلال با دريافت يك ميليون و هشتصدهزار دلار در دوره مديريت احمد مددى، مهدى قائدى را به فروش رساند و در همين دوره حدود يك ميليون دلار از اين مبلغ صرف پرداخت بدهى‌ها و هزينه هاى جارى ازجمله سفر تيم به دوبى قبل از مصاف با الهلال در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا شد.

در بدو ورود آجورلو در مهر ماه سال 1400 حدود 800 هزار دلار از درآمد ترانسفر قائدى باقى مانده بود كه در همان زمان حدود 24 ميليارد تومان معادل ريالى اين مبلغ از محل بدهى هاى فصل قبل به اعضاى تيم پرداخت شد.

استقلال از انتقال صيادمنش هم درآمدى نزديك به 500 هزار دلار خواهد داشت اما اين مبلغ اصطلاحت هنوز وصول نشده و قرار است طى چند قسط پرداخت شود.

گفته مى شود اولين بخش از درآمد انتقال صيادمنش در ماه جارى به حساب باشگاه استقلال واريز خواهد شد.