هواداران پرسپولیس نسبت به تمدید قرارداد حامد لک کمتر واکنش مثبت نشان دادند

حامد لک در سکوت خبری کامل قراردادش را با باشگاه پرسپولیس تمدید کرد و جالب این که در فضای مجازی نیز هواداران پرسپولیس کمتر به آن پرداختند.

به گزارش طرفداری، حامد لک در سکوت خبری عجیبی قراردادش را با باشگاه پرسپولیس تمدید کرد. او خلاف نفراتی چون مهدی عبدی، سیامک نعمتی و بقیه بازیکنان که حداقل دو ساله تمدید کردند، تشخیص داد قراردادش را یک ساله تمدید کند که البته این موضوع نیز جای بررسی دارد. اما نکته ای که در این بین جالب توجه به نظر می رسد بی تفاوتی هواداران پرسپولیس نسبت به این خبر بود.

هواداران پرسپولیس که در روزهای اخیر تشنه جذب بازیکن بوده و حتی به موازات آن بارها در بیانیه های خود از باشگاه خواسته بودند با بازیکنانی که قراردادشان به پایان می رسد، تمدید قرارداد انجام شود، در مورد حامد لک بسیار منفعل عمل کرده و واکنش زیادی به این قضیه نشان ندادند. موضوعی که نشان می دهد این تمدید قرارداد چندان هم آن ها را هیجان زده نکرده است.

در واکاوری این واکنش می توان به این نتیجه رسید که پرسپولیسی ها از عملکرد دروازه بان اول خود چندان راضی نیستند.

همان اتفاقی که در شروع حضور او در پرسپولیس رخ داد و بسیاری از هواداران پرسپولیس که منتظر جذب رشید مظاهری بودند، با خبر جذب لک مواجه شدند. در همان مقطع از فصل ( نقل و انتقالات تابستانی لیگ بیستم) هواداران پرسپولیس هرگز تصور نمی کردند که لک جانشین مناسبی برای بیرانوند باشد. آن ها که چند سال پیاپی شاهد حضور بیرانوندی بودند که در سطح ایران، آسیا و حتی جام جهانی درخشیده بود فکر نمی کردند قرار است جانشین هیولای دوست داشتنی آن ها دروازه بانی به نام حامد لک باشد اما جالب اینجاست لک در بدو ورود خود به پرسپولیس آن قدر خوب ظاهر شد که همه ناراضی ها را به طرفدار خود تبدیل کرد.

هرچند هنوز هم عده ای بودند که تاکید داشتند ثبات مهم ترین عامل موفقیت یک گلر است و لک نمی تواند این درخشش را حفط کند اما لک در شروع دوران حضورش در پرسپولیس عملکرد قابل ستایشی داشت و یکی از ارکان صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا 2020 لقب گرفت.

او فصل قبل و در لیگ برتر نیز موفق عمل کرد و رکورد 17 کلین شیت در لیگ برتر را که قبل‌تر متعلق به بیرو در پرسپولیس بود مال خود کرد اما کم کم شاهد افت شماره 81 سرخ ها بودیم و همان طور که گروهی از اهالی فن پیش بینی کرده بودند، لک به همان اندازه های خود برگشت که پیش تر در لیگ ایران به نمایش گذاشته بود.

اولین نمونه حامد لک معروف در آخرین بازی فصل قبل پرسپولیس در شهر قدس پیدا شد که با کریم باقری وارد بحث شد و حتی تا جایی پیش رفت که "آقا کریم" پرسپولیسی ها قید حضور در جشن را زد. وقتی کریم باقری دید یحیی گل محمدی هیچ واکنشی به حاضر جوابی لک نداد، ترجیح داد در جشن شرکت نکند. هرچند این داستان پس از مدتی ختم به خیر شد اما لک وارد دومین درگیری شد و وسط بازی با سیامک نعمتی وارد درگیری لفظی شد و عجیب این که چند دقیقه بعد سیامک نعمتی تعویض شد تا مشخص شود که حامد لک از روی نیمکت از حمایت خاصی برخوردار است.

در ادامه راه نیز علاوه بر همین مشکلات حاشیه ای، لک دچار افت فنی هم شد تا جایی که در بسیاری از بازی ها به حدی متزلزل نشان داد که باعث انتقادات شدید هواداران نسبت به او شد.

به هر روی تمام این مسائل دست به دست هم داد تا خبر تمدید قرارداد حامد لک در سکوت خبری عجیبی انجام شود و شاهد واکنش ویژه ای از سوی هواداران در فضای مجازی نباشیم. دروازه بانی که همچنان در بازی با توپ مشکل دارد، وقت تلف می کند، راحت کارت می گیرد و گاهی چنان وارد بازی های حاشیه ای می شود که عجیب است. اتفاقاتی که دست به دست هم داد تا او از نظر فنی کاملا دچار افت شده و  تعداد کلین‌شیت‌هایش نسبت به فصل قبل به هیچ وجه قابل مقایسه نباشد.