به گزارش "ورزش سه"، به نظر می رسد این برای اولین بار در فصل جاری بود. در همه بازی ها عادت کرده بودیم از استقلال بازی مالکانه ببینیم. با تعداد پاس های زیاد. اما بر اساس داده های سایت آنالیز تیم هوادار در 55 درصد از زمان بازی با استقلال صاحب توپ و میدان بود و 450 بار بازیکنان این تیم بهم پاس دادند که در حالی که تعداد پاس شاگردان ریکاردو ساپینتو 358 پاس ثبت شده است.

استقلال در نیمه نخست بعد از گل محمد محبی با برتری یک بر صفر به رختکن رفت و در نیمه دوم با توجه به تعویض های تهاجمی تیم هوادار برای جبران گل خورده کمی عقب کشید تا از گلی که زده محافظت کند و در نهایت هم به خواسته اش رسید. البته استقلال در ضد حملات صاحب موقعیت های خوبی شد که اگر از این موقعیت ها بهره می برد، با نتیجه بهتری میدان را ترک می کرد. بر همین اساس سایت های آنالیز امید به گل استقلال را بیشتر ثبت کرده اند. امید به گل استقلال در این بازی 1.25 ثبت شده اما امید به گل تیم هوادار در این بازی 0.24 بوده است.

ارایه بازی تهاجمی از سوی تیم های تحت هدایت ساکت الهامی مبتنی بر توان چیز تازه ای نیست و پیش تر هم این را دیده بودیم. در این فصل همه بازی های تیم هوادار با تیم های بزرگ و مدعی قهرمانی با گل همراه بوده است. تیم هوادار در بازی با استقلال هم با نیت برد وارد زمین شد. به خصوص در نیمه دوم برای جبران گل خورده تلاش زیادی کرد اما دروازه بان و خط دفاعی استقلال نمایش خوبی داشتند و نشان دادند اگر قرار به دفاع کردن باشد، آنها هم همانند دیگر تیم ها این کار را به خوبی انجام می دهند و می توانند از گل خورده محافظت کنند. البته سبک بازی استقلال در دفاع یک حسن ویژه نسبت به سایر تیم ها داشت و آن این بود که استقلال بر خلاف سایر تیم ها در انتقال موفق بود و در ضد حملات موقعیت های خوبی ایجاد کرد، بطوریکه می توانست اندوخته خود را به بیش از یک گل برساند. از سویی تیم هوادار هم می تواند به ارایه این سبک از بازی به خود ببالد، چون با اعتماد به نفس بازی می کند و می تواند در بازی های آتی با هوشیاری بیشتر امتیازات مهمی را به دست بیاورد و به تیم قابل بحثی تبدیل شود. این همان کاری بود که ساکت الهامی در تیم نساجی انجام داد. او در شروع کار در تیم مازنی در حالی که هیچ کس امید به بقای این تیم نداشت مازنی ها را در لیگ برتر نگه داشت و در ادامه مهمترین اتفاق تاریخ نساجی را در 63 سال از حیاتش رقم زد؛ قهرمانی در جام حذفی فوتبال ایران. اتفاقی که منجر به این شد که چهارشنبه هفته جاری یک پای دیدار سوپر جام باشد.