به گزارش "ورزش سه" ستاره باتجربه فولاد، ساسان انصاری، در گفتگو با رسانه باشگاه فولاد، به هواداران این تیم نوید بازگشت به روزهای خوب با حمایت‌هایشان را داد و این قول را داد که به زودی زود، فولاد به فرم خوبش برگردد. در ادامه صحبت‌های انصاری با دوربین رسانه رسمی باشگاه فولاد را می‌خوانید؛

* از هواداران فولاد معذرت می‌خواهیم

امیدوارم حال هواداران عزیز فولاد خوب باشد. بازی آخر که با گل گهر بود، نتیجه آن طور که می‌خواستیم برای ما رقم نخورد. همه می‌دانند ما هم خودمان آگاه و مطلع هستیم نتایج آن طور که شایسته و بایسته است و نسبت به توانایی این تیم و کادر فنی و باشگاه و هواداران‌مان رقم نخورده ولی از نظر فوتبالی، روند ما یک روند خیلی خوب است و داریم کار درست را انجام می‌دهیم اما نتایج آن طور که می‌خواستیم نبوده است. همین بازی آخر مقابل گل‌گهر هم اگر شما به آمار بازی نگاه کنید، فکر کنم کمتر تیمی اصلا توانسته مقابل تیمی دیگر ۷۰ درصد مالکیت توپ داشته باشد، دوازده شوت به سمت دروازه حریف زده باشد. البته همه این‌ها آمار است و چیزی که مهم است نتیجه است. آخر بازی آن سه امتیاز خیلی مهم است ولی خودمان می‌دانیم آن چیزی که می‌خواستیم و برای آن تلاش کردیم، وقت گذاشتیم، کادر فنی ما برای ما وقت گذاشته، رقم نخورده و از همین جا، جا دارد یک معذرت‌خواهی کنیم از هواداران تیم‌مان و سعه‌صدر آنها که همراهمان هستند.

* از این شرایط خارج می‌شویم

ما خیلی خیلی زود از این شرایط خارج می‌شویم. این همان تیمی است که در سه سال اخیر، به یکی از قطب‌های فوتبال ایران تبدیل شده و فولاد تیمی است که تمام تیم‌ها و هواداران برای آن احترام خاصی قائل شده‌اند دلیلش هم فقط تلاش و تلاش و تلاش بوده که از سوی سرمربی و در کنار آن بازیکنان و مدیریت به باشگاه القا شده و در کنارش هواداران خیلی خوب حس حمایت را به ما دادند و کمک کردند. آن اعتماد متقابل، حمایت‌هایی که از هواداران در این مدت دیدیم باعث شده خیلی خوب به راهمان ادامه دهیم. این افتخاراتی که بازیکنان، اعضای کادرفنی، مدیریت، باشگاه و همه دست به دست هم دادیم و به دست آوردیم همه نتیجه این حمایت‌ها و اعتماد متقابل بوده است.

* به تیم اعتماد کامل داریم

ما مرحله حذفی آسیا را داریم، ادامه لیگ و جام حذفی را پیش رو داریم. به تیم اعتماد کامل داریم و می‌دانیم خیلی زود از این شرایط خارج می‌شویم و نتایجی که می‌خواهیم را رقم می‌زنیم و می‌دانیم این اتفاق به زودی زود رقم خواهد خورد.

* دیدار برابر ملوان پیش از تعطیلات

ملوان هم تیم قابل احترام و بزرگی است با توجه به ریشه و قدمتی که دارد می‌دانیم بازی سختی داریم و می‌دانیم که باید برویم آنجا تلاش کنیم مثل تمام بازی‌ها و ما هم شرایط بازی را جوری رقم می‌زنیم که با توجه به سه امتیازی که نیاز داریم، دست پر از زمین بازی خارج شویم.