به گزارش "ورزش سه"، باشگاه پرسپولیس با شکایت رادوشویچ به پرداخت 866 هزار یورو به این بازیکن از سوی دادگاه فیفا محکوم شد. این یک بدهی بزرگ بود که در شروع سال 1401 گریبان پرسپولیس را گرفت تا این باشگاه بعد از تسویه با طلبکاران قبلی، با مشکلی جدید و بسیار بزرگتر مواجه شود. البته به گفته درویش، باشگاه پرسپولیس مدارک مهمی علیه دروازه‌بان سابق خود دارد که می تواند رای را تا حد زیادی بشکند.

مدیرعامل پرسپولیس با بیان اینکه این باشگاه در حال حاضر به هیچ بازیکن سابق و فعلی خود بدهکار نیست تاکید کرد: در بین بازیکنان خارجی فقط 5 هزار یورو به باشگاه کورتریک بدهکار بودیم که پرداخت کردیم. در تیم هم هیچ بازیکنی نداریم که از ما طلبکار باشد.

درویش از دشمنان پرسپولیس به عنوان کسانی یاد کرد که اخبار مربوط به نارضایتی و عدم پرداخت مطالبات بازیکنان را منتشر می کنند و ادامه داد: متاسفانه دشمنان ما که نمی توانند موفقیت، سلامت و یکدلی تیم را ببینند این خبرها را دست می کنند. آنها فکر می کنند با جنگ های رسانه ای می توانند آرامش ما را بهم بزنند. پول سه نفر از بازیکنان خارجی هم که مانده بود را پرداخت کردیم. الحمدالله خدا کمک کرده تا امروز همه موانعی که مثل کوه جلوی ما بودند را پشت سر گذاشته ایم.

ویدئو: 263389

او در خصوص موضوع رادوشویچ و بدهی سنگین باشگاه به او هم گفت: 18 آبان دادگاهی در CAS برگزار می شود. قرار است به همراه نماینده حقوقی باشگاه در آن جا حضور پیدا کنیم تا هم با مسئولان CAS دیداری داشته باشیم و هم پرداختی هایی که شده و ایشان آنها را کتمان کرده را ارائه دهیم. بعد از آن منتظر رای نهایی خواهیم بود.