به گزارش "ورزش سه"، فصل قبل مائوریسیو پوچتینو، مربی وقت پی اس جی، در درون دروازه از سیستم چرخشی استفاده می کرد. او سعی داشت جان لوئیجی دوناروما و کیلور ناواس را راضی نگه دارد اما در فصل جاری کریستوف گالتیه، مربی جدید پی اس جی، صراحتا گفت که گلر شماره یک تیمش دوناروماست. شرایط برای ناواس بسیار سخت شده و تلاش های او برای جدایی در تابستان هم به نتیجه نرسید.

جان لوئیجی بوفون در مورد وضعیت ناواس گفت:«دوناروما دروازه‌بان بسیار خوب و باکیفیتی است و معتقدم به شایستگی گلر ثابت پی اس جی است اما در طرف دیگر کیلور ناواس را داریم که او هم مستحق حضور در درون دروازه است. شرایط سخت او را درک می کنم و برایش متاسفم. کیلور شاید در هر تیم دیگری می تواند دروازه‌بان ثابت باشد. او قبول کرد در پی اس جی بماند و می دانم که منتظر فرصت برای اثبات توانایی هایش است.»

بوفون در مورد شانس پی اس جی برای فتح لیگ قهرمانان گفت:«هرگز نمی توان با اطمینان گفت که امسال دیگر سال قهرمانی در چمپیونزلیگ است. هفت یا هشت سال است که پی اس جی فتح لیگ قهرمانان را هدف قرار داده ولی موفق نشده است. برای قهرمانی جزئیاتی کوچک تعیین کننده‌اند. پی اس جی اما بدون شک یکی از شانس های اصلی قهرمانی است و امیدوارم موفق شوند. من یک فصل بازیکن این تیم بودم که از بهترین تجربیات فوتبالی‌ام بود.»