به گزارش "ورزش سه"، بالا رفتن سن کریستیانو رونالدو ظاهرا روی خصوصیات رفتاری او هم تاثیر گذاشته و ستاره پرتغالی دیگر مثل سالهای جوانی‌اش تحمل سر و صدا و شلوغی بیش از حد را ندارد.

در ویدیویی که اخیرا در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده رونالدو در حالی دیده می‌شود که با عده‌ای از هوادارانش روبرو می‌شود. هوادارانی که منتظرند ستاره محبوب‌شان از راه برسد تا با او سلفی گرفته یا برای داشتن امضای سوپراستارد مورد علاقه‌شان درخواست کنند.

درحالیکه رونالدو به سمت این هواداران حرکت می‌کند آنها سر و صدای زیادی به راه انداخته و داد زنان و جیغ‌کشان نام کریستیانو را فریاد می‌زنند. در این بخش از ویدیو که خبرساز شده کریستیانو به وضوح تحمل این حجم از سر و صدا را ندارد و به هوادارانش اشاره می‌کند که آرام‌تر باشند.

این حرکت رونالدو و درخواست او برای آرام شدن هوادارانش عده‌ای را به یاد حرکت مشابه او در سال 2012 در ال‌کلاسیکو انداخته است. در آوریل آن سال رونالدو که پیراهن رئال را به تن می‌کرد با درخششی خارق‌العاده باعث شد رئال در ال‌کلاسیکوی نوکمپ 2-1 پیروز شود.

وقتی رونالدو پاس مسوت اوزیل را وارد دروازه بارسا کرد تا پیروزی تیمش را قطعی کند به سمت هواداران بارسا رفت و با ژستی مشابه از آنها خواست آرام باشند. رونالدو یک بار دیگر هم در سال 2016 و بعد از گلزنی به بارسا در نوکمپ این ژست را در مقابل هواداران بلوگرانا تکرار کرده بود.