به گزارش "ورزش سه"، چند ماه پیش بود که قبل از بازی نخست استقلال در لیگ برتر، سرمربی پرتغالی از امیر ارسلان مطهری خواست، اردوی تیم را ترک کند تا جا برای کاوه رضایی باز شود، اما این مهاجم که استقلال را دوست داشت، اردوی تیم را ترک کرد، اما حاضر نشد پای برگه فسخ قرارداد با استقلال را امضا کند! بنابراین با پایان نقل و انتقالات چاره‌ای برای استقلال باقی نماند که یک بار دیگر از این بازیکن بخواهد، در تمرینات حاضر شود.

صبوری امیر ارسلان مطهری جواب داد و این بازیکن در نهایت در بازی با هوادار به ترکیب ثابت تیم استقلال راه پیدا کرد. مصدومیت پیمان بابایی از ناحیه همسترینگ که پیش از بازی با هوادار رخ داده بود، چاره ای برای ساپینتو باقی نگذاشت که به این مهاجم اعتماد کند. هر چند حضور با انگیزه این بازیکن هم در تمرینات در اتخاذ این تصمیم تاثیرگذار بود، چرا که در غیر این‌صورت ریکاردو ساپینتو دست به تصمیات دیگری می زد و مثلا محمد محبی را به نوک خط حمله می برد و از بازیکن دیگری به جای او در پست وینگر بهره می‌برد. امیر ارسلان مطهری، در بازی با هوادار همانی بود که ریکاردو ساپینتو می خواست، پرتلاش برای توپ‌گیری و حرکت به سمت دروازه حریف. در نهایت هم او موفق شد در همان دقایق ابتدایی پایه‌گذار گل محمد محبی شود که سه امتیاز شیرین را برای استقلال به ارمغان آورد.

مطهری به نظر می رسد در بازی امروز هم در نوک خط حمله خواهد بود. اگر چه کادر پزشکی تیم استقلال اعلام کرده پیمان بابایی مشکلی برای همراهی تیم آبی نخواهد داشت، اما او چند روزی به طور اختصاصی تمرین کرد و کمی از شرایط مسابقه دور شده است و از سویی طبیعی است در مصاف با نساجی ریکاردو ساپینتو مزد بازی خوب امیر ارسلان مطهری را به او بدهد. مطهری اگر در بازی امروز استقلال هم گل بزند یا پاس گل بدهد به مرد محبوب ساپینتو تبدیل می شود و چه بسا در ادامه مسیر تبدیل به مهاجم شماره یک آبی‌ها شود.

این از جذابیت های فوتبال است. بازیکنی که دو سه ماه پیش از سوی ریکاردو ساپینتو جواب شده بود، امروز می تواند در کرمان جام را به سرمربی‌اش تقدیم کند. در صورت این اتفاق حتی می توان گفت، تصمیم امیر ارسلان مطهری برای عدم امضای برگه فسخ قرارداد با استقلال بهترین تصمیم دوران بازیگری اش بوده استچون منجر به فتح یک جام برای آبی‌ها شد.