به نظر می رسد خرافنبرخ تصمیم گرفته به بایرن مونیخ بپیوندد، اما فعلا تا نهایی شدن این انتقال راه درازی پیش رویش قرار دارد

از آنجا که به نظر می رسد کورنتین تولیسو در تابستان آتی، بایرن مونیخ را به صورت آزاد ترک کند. حال این باشگاه به دنبال گزینه های جایگزین این بازیکن افتاده است. به نظر می رسد رایان خرانفبرخ جدی ترین گزینه باواریایی ها برای تقویت خط هافبکشان باشد.

به گزارش طرفداری و به نقل از کری هاو خبرنگار اشپورت آینتس، بایرن مونیخ جدایی کورنتین تولیسو و مارک روکا را برای تابستان آتی برنامه ریزی می کند. از همین رو حال در باشگاه به دنبال تقویت خط هافبک هستند و به رایان خرافنبرخ علاقه دارند. با این حال فعلا راه زیادی تا شکل گرفتن توافق باقی مانده است. مذاکرات ادامه دارند، به خصوص در مورد هزینه این انتقال که آژاکس خواهان 30 میلیون یورو برای فروش بازیکنش است. اما با توجه به اینکه قرارداد خرانفبرخ با آژاکس در سال 2023 به پایان می رسد و این بازیکن در حال حاضر از بازیکنان اصلی ترکیب این تیم به حساب نمی آید، این سوال وجود دارد که آیا بایرن مونیخ حاضر است چنین هزینه ای بکند یا خیر. همانند جست و جو برای جایگزینان نیکلاس زوله، بایرن گزینه های دیگر به جز خرافنبرخ را نیز در سر دارد. یک راه حل داخلی، جمال موسیالا است. در باشگاه از این بازیکن به عنوان یک گزینه دائمی در خط هافبک میانی نام برده می شود، حتی با وجود به خدمت گرفتن خرافنبرخ در این موضوع تغییری ایجاد نمی شود.

علاقه خرافنبرخ و ناگلزمان به شکل گیری این انتقال

به نقل از رسانه هلندی AD.nl، خود بازیکن نیز علاقه مند به پیوستن به بایرن مونیخ است. باواریایی حاضرند برای به خدمت گرفتن او تا 30 میلیون یورو هزینه کنند. خرافنبرخ در صورت تمدید با آژاکس می تواند درآمد زیادی کسب کند اما او از قبل تصمیمش را گرفته است. مدیر برنامه های او مینو رایولا نیز اصرار به صورت گرفتن این انتقال دارد. مایک ورویج خبرنگار هلندی تلگراف نیز، با تایید اخبار AD.nl در ادامه می گوید اینکه بایرن حاضر باشد رقمی بین 25 تا 30 میلیون یورو برای خرافنبرخ بپردازد، جای سوال دارد. همچنین به نقل از TZ، یولیان ناگلزمان نیز یکی از طرفداران جذب رایان خرافنبرخ است.