حسن روشن مهاجم اسبق استقلال و تیم ملی ایران، همچنان به عملکرد ساپینتو انتقاد دارد. او در مصاحبه ای به ساپینتو یادآوری کرد باید ۳ جام دیگر برای استقلال به ارمغان بیاورد:

*استقلال در این بازی هم مثل دیگر بازی ها نظم و انضباط تیمی نداشت. چند موقعیت روی خلاقیت بازیکنان ایجاد شد ولی مشخص بود بازیکنان تیم شرح وظایف مشخصی ندارند. طبق معمول بازیکنی مثل یامگا که بارها گفتم اثر گذاری او در جلوی زمین است و به عنوان مدافع راست کارایی ندارد ولی همچنان در این پست از او استفاده می‌شود و ضعف‌های دفاعی او هم مشهود است.

*تبریک می‌گویم قهرمانی را ولی نباید پشت این نتایج ضعف های تیم پنهان بماند. مهدی قایدی بازیکن توانمندی است ولی در زمین رها شده است و شرح وظایف مشخصی ندارد. باید او به درستی هدایت شود تا از تکنیک و توانایی فردی خودش به بهترین شکل استفاده کند. 

آسان ترین جام را گرفتی آقای ساپینتو؛ اما ۳ جام دیگر باقی مانده است/ بعد از ۱۲ بازی هنوز ترکیب استقلال را نشناختی!

*خوب نیست ساپینتو هنوز بعد ۱۲ بازی ترکیب اصلی خودش را نشناخته است و همچنان در هر بازی شاهد یک چینش هستیم خصوصاً در خط حمله. امیدوارم از این فرصت تعطیلات استفاده کند و یک ترکیب ۱۱ نفره پیدا کند. 

*تعطیلات به ضرر تیم‌هایی است که این هفته ها خوب نتیجه گرفتند. حالا شاید این نتیجه گرفتن بخشی اش به خاطر خوش شانسی باشد ولی در کل این جور تیم‌ها ضرر می‌کنند و سخت است خودشان را در شرایط خوب حفظ کنند و برنامه ریزی زیاد و دقیقی لازم دارد. 

*ساپینتو وقتی به استقلال آمد قول داد چهار جام با استقلال کسب کند که این اولین و آسان ترینش بود. امیدوارم سر قولش بماند و سه جام دیگر هنوز مانده که قرار است برای استقلال بیاورد.