دیدار سوپرجام فصل گذشته بین قهرمان لیگ برتر و قهرمان جام حذفی روز چهارشنبه یازدهم آبان ماه جاری در ورزشگاه شهید باهنر کرمان، بین تیم‌های استقلال و نساجی مازندران برگزار شد.

این دیدار با تک گل دقیقه ۵۲ امیر ارسلان مطهری با قهرمانی تیم استقلال، مدافع عنوان قهرمانی فصل جاری لیگ برتر به پایان رسید. اما اتفاقات مهم پس از به صدا درآمدن سوت پایان بازی زمانی رخ داد که بازیکنان استقلال به دلیل شرایط این روزهای کشورمان از شادی کردن روی سکوی قهرمانی پرهیز کرده و تنها به بالا بردن جام روی دستان کاپیتان این تیم (سید حسین حسینی) اکتفا کردند.

تشکر متقابل استقلالی‌ها از پرسپولیسی‌ها/ شما هم بودید همین کار را می‌‎کردید!

این اقدام استقلالی‌ها در فضای مجازی با استقبال گسترده اهالی فوتبال و حتی طرفداران تیم پرسپولیس و پیشکسوتان این باشگاه همراه شد. نکته جالب آنجا بود که استقلالی‌ها هم بابت این توجه از سوی پرسپولیسی‌ها از آنها تشکر کردند و پس از مدتها در این مورد نادر، آبی و قرمز همصدا شدند.

مروری در صفحات اینستاگرام هواداری استقلال ظرف ۴۸ ساعت گذشته مشخص میکند آنها با انتشار کامنت‌هایی برای طرفداران پرسپولیس و برخی پیشکسوتان این باشگاه از آنها بابت حمایت شان تشکر کرده و بعضاً نوشته بودند که اگر آنها هم به جای اعضای تیم استقلال در چنین شرایطی قرار می‌گرفتند حتماً همین کار را انجام می‌دادند.

اتحاد جالب توجه طرفداران استقلال و پرسپولیس پس از ماجراهای اهدای کاپ در مسابقه سوپرجام باعث شده در آستانه برگزاری دیدار هفته دوازدهم بین استقلال و پرسپولیس یا همان دربی معروف پایتخت، پس از مدتها کری خوانی و جر و بحث بین طرفداران دو تیم قرمز و آبی پایتخت این روزها طرفداران دو تیم خیلی به کری خوانی برای طرفداران تیم رقیب مشغول نبوده و بیشتر به اتفاقات مربوط به تیم خودشان بپردازند!

تشکر متقابل استقلالی‌ها از پرسپولیسی‌ها/ شما هم بودید همین کار را می‌‎کردید!

با توجه به نتایج اخیر دو تیم استقلال و پرسپولیس در لیگ برتر و حرکت نزدیک به هم در بالای جدول و اینکه دیدار دربی پیش رو و سه امتیاز آن نقش عمده ای در شناسایی قهرمان نیم فصل خواهد داشت دربی هفته دوازدهم را به یکی از حساسترین دربی‌های سالهای اخیر تبدیل کرده است اما فضای موجود بین طرفداران دو تیم شباهتی به این وضعیت ندارد.