سرمربی لیورپول معتقد است شکست سیتی مقابل تاتنهام چیزی را عوض نکرده است.

یورگن کلوپ می گوید شاگردان او قصد دارند در تقابل رودررو با منچسترسیتی به پیروزی برسند.

به گزارش طرفداری و به نقل از وب سایت رسمی باشگاه لیورپول، قرمزهای آنفیلد فردا شب در دیداری حساس و معوقه در خانه خود میزبان لیدزیونایتد هستند. به همین خاطر یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی باشگاه لیورپول، در کنفرانس خبری پیش از این بازی حاضر شد و پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود. صحبت های او را در ادامه می خوانید:

امتیاز از دست دادن سیتی

حقیقت این است وقتی بازی دو بر یک به سود تاتنهام بود در مسیر خانه ام بود و وقتی به خانه آمدم دیگر بازی را دنبال نکردم. مطمئن بودم سیتی بازی را به تساوی کشانده. بیرون رفتیم و راننده مان خیلی هیجان زده بود. سپس بازی 2-2 و بعد 3-2 شد. راننده به من گفت تاتنهام برنده شده است. تنها واکنش من گفتن اوه بود. هیچ چیز عوض نشده است. واقعا می گویم. باید برنده شویم.

انتظارات از سیتی

انتظار داریم که سیتی بازی هایش را ببرد. یک بار با آنها بازی خواهیم کرد و قطعا می خواهیم در آن بازی برنده شویم. در این بازی مقابل لیدز هیچ چیزی عوض نشده است. نمی توانیم در تنها یک بازی در همه چیز برنده شویم. تلاش خواهیم کرد تا در یک بازی بسیار سخت در لیگ برتر به پیروزی برسیم.

تقابل با لیدز

لیدز در تمام زمین با بازیکنان حریف یارگیری می کند به همین خاطر اگر حواستان به بازی نباشد، کارتان تمام است. آنها خیلی می دوند و در این زمینه در آمارها اول هستند. باید برای این آماده باشیم. لیدز هیچوقت تسلیم نمی شود در برخی بازی های و نتایج خوبی گرفته است. لیدز در تلاش است در لیگ بماند و اصلا تسلیم نمی شود به همین خاطر باید کاری کنیم که فردا به امتیاز گرفتن آنها کمک نشود. فردا کار زیادی باید انجام دهیم. امیدوارم به عنوان یک گروه واحد در کنار هوادارانمان، حریفان کار سختی برای شکست دادن ما داشته باشند. اگر این اتفاق بیافتد. شانس پیروز شدن داریم. باید مطمئن شویم که با تمام وجود تلاش خواهیم کرد. اگر آماده جنگیدین نباشیم، سختی می کشیم.

به تعویق افتادن این بازی

در روز باکسینگ دی شرایط خوبی داشتیم و فکر می کنم بعد از آن بود که درگیر بحران کرونا شدیم. این طور نبود که فکر کنم خدا رو شکر الان بازی نمی کنیم. دوست داشتیم ژوتا و فیرمینو را داشتیم اما این اتفاق فردا نمی افتد. به بازی های پیش رو فکر نمی کنم و تنها به فکر آماده کردن تیمم هستم.

فینال هفته آینده

چیزی که من یاد گرفته ام این است که نمی توانم 2 یا 3 بازی را در ذهنم مدیریت کنم. تمام تلاشمان را برای این بازی خواهیم کرد. تغییراتی که در بازی مقابل نوریچ اعمال کردیم به خاطر بازی فردا یا فینال هفته آینده نبود. باید به برخی بازیکنان استراحت می دادیم و این کار را این بار هم خواهیم کرد.

شرایط ژوتا و فیرمینو

هیچ کدام نمی توانند فردا بازی کنند اما شاید به دیدار روز یک شنبه برسند. برایم راحت تر است بگویم که به آن بازی هم نمی رسند اما هر دو در تلاش هستند. در زمین تمرین نیستند و این نشانه خوبی محسوب نمی شود در طول هفته در مورد آنها تصمیم خواهیم گرفت.

کورس قهرمانی

می دانم قصد ندارید در مورد حریف فردایمان سوال کنید اما آنقدر ساده لوح هستم که انتظار داشته باشم سوال بعدی تان در مورد بازی فردا باشد. یک دقیقه بعد از بازی با نوریچ، آن بازی دیگر تمام شد و دیگر فکرمان روی بازی لیدز بود و اتفاقات زیادی ممکن است در دنیای فوتبال بیافتد. 6 امتیاز با هم فاصله داریم و باید مقابل لیدز بازی کنیم.

گل دیاز به نوریچ

بسیار راضی کننده بود. مشخصا بعد از دو گلی که زدیم بازی برایمان باز شد. چنین لحظاتی نادر است. 34 پاس دادیم که خیلی آن را دوست داشتم. آخرین پاس از سوی هندو خیلی ویژه بود. خلا بزرگی در مرکز بود که لوئیس از آن استفاده کرده و این خلا به خاطر حرکات ما پیش آمد. فوتبال باید این طور باشد.

جو گومز

با وجود کیفیت او، کنار آمدن با شرایطی که او دارد سخت است. همه جو را دوست دارند و با توجه به مصدومیتش و سپس ابتلا به کرونا نتوانست در ریتم مسابقات قرار بگیرد. از عملکرد او خیلی راضی ام. بازی در دفاع راست جایی نیست که او خیلی دوست داشته باشد اما برای همه الگو است. به بازیکنان گفتم روش کنار آمدن ما با شرایط فوق العاده است. در دو بازی قبلی تغییرات زیادی ایجاد کردیم و بازیکنان جایگزین تاثیرگذار بودند. همیشه باید این طور باشد.