به گزارش "ورزش سه"،‌ با قطعی شدن جدایی مهدی مهدوی‌کیا از کادرفنی تیم ملی امید، هواداران فوتبال در انتظار مشخص شدن جایگزین او از سوی فدراسیون هستند. در این خصوص هفته پیش فدراسیون فوتبال مهران فرقانی را به عنوان سرپرست تیم امید انتخاب و معرفی کرد. از این رو پیش‌بینی می‌شد در جلسه امروز اعضای هیات رییسه درباره سرمربی تیم امید هم بحث و احتمالا تصمیم گیری شود، اما ظاهرا چنین اتفاقی رخ نداده است.

بعد از پایان جلسه هیات رییسه خبرنگاران حاضر در محل فدراسیون فوتبال از احسان اصولی سخنگوی فدراسیون درباره وضعیت سرمربی تیم امید پرسیدند که او پاسخ داد: «دستور جلسه امروز 10 مورد بود که به هیچ عنوان انتخاب سرمربی تیم امید در بین آنها وجود نداشت».

اصولی در شرایطی از بحث درباره وضعیت کادرفنی تیم امید ابراز بی‌اطلاعی کرد که طی روزهای گذشته گمانه‌زنی های زیادی درباره سرمربی جدید تیم امید انجام و حتی نام هایی مثل سیدمجتبی حسینی، محرم نویدکیا و رضا عنایتی نیز مطرح شده بود.

از سوی دیگر با توجه به اینکه مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال هم چند روز قبل گفته بود انتخاب سرمربی تیم امید فعلا در دستور کار نیست و اظهارنظری که امروز اصولی انجام داد، می‌شود اینطور برداشت کرد که اولویت فدراسیون فوتبال فعلا روی برنامه های تیم ملی بزرگسالان برای حضور در جام جهانی است و تیم امید فعلا در این اولویت‌ها قرار ندارد.