اسکولز بارها گفته است که اگر پوگبا در حد خودش ظاهر شود، بازیکن برجسته‌ای است. 

پل اسکولز می‌گوید از بین بازیکنان فعلی منچستریونایتد، پل پوگبا بازیکنی است که می‌تواند در دو قدرت اصلی این روزهای لیگ برتر یعنی منچسترسیتی و لیورپول خوش بدرخشد. 

به گزارش طرفداری و به نقل از Football 365، پل پوگبا در بازگشت از مصدومیت، عملکرد خوبی در تیم رالف رانگنیک داشته است. اسکولز در جدیدترین اظهاراتش در خصوص این که کدام بازیکن شیاطین سرخ می‌تواند به ترکیب منچسترسیتی و لیورپول راه پیدا کند گفت:

پوگبا در بهترین فرمش می‌تواند (برای آن‌ها بازی کند). او نشان می‌دهد که باشگاه چه مسیری را طی می‌کند. بی ثباتی برای هر بازیکنی وجود دارد؛ افرادی که باشگاه را اداره می‌کنند هم بی ثبات هستند. من از منتقدان سرسخت پل بوده‌ام ولی اگر شما بازیکن تیم حریف باشید و به اولدترافورد بروید، می‌توانید کل روز مقابل فرد و مک تومینای بازی کنید. وقتی پل رو به روی شماست، نمی‌دانید چه چیزی در انتظارتان است. وقتی او آماده باشد، حیرت انگیز کار می‌کند؛ اما اگر آماده نباشد، ممکن است در آن نواحی وسط زمین مقابل تیم‌هایی مثل منچسترسیتی و لیورپول با مشکل مواجه شوید. سوال اینجاست که منچستریونایتد فصل بعد برای جانشینی او سراغ چه کسی می‌رود؟