شمارش معکوس شما را در حال و هوای جام جهانی قرار می دهد

چند روزی بیشتر به آغاز جام جهانی 2022 قطر باقی نمانده با این وجود حال و هوای این روزها کاملا به دور از توپ و فوتبال و جام جهانی است. 

به گزارش طرفداری، در حالی که روز به روز به آغاز جام جهانی نزدیک می شویم، همچنان حال و هوای جامعه انگار آماده پذیرش آغاز این رویداد بزرگ نیست. رسانه طرفداری به عنوان یک رسانه ورزشی برای پوشش جام جهانی که هر 4 سال یکبار برگزار می شود و بی شک بزرگ ترین رویداد ورزشی جهان حتی بزرگ تر از المپیک است، برنامه های ویژه ای دارد. 

ویژه برنامه های اختصاصی که در تهران و دوحه ساخته و هر روز تقدیم شما می شود اما برای آنکه در حال و هوای جام جهانی قرار بگیریم و کم کم آماده استقبال از این رویداد بزرگ شویم، طرفداری از روز پنجشنبه نوزدهم آبان ماه و در فاصله 10 روز تا آغاز رسمی جام جهانی 2022 دوحه برنامه شمارش معکوس را آغاز می کند.

این برنامه با اجرای کیان موسوی در 11 قسمت، هر روز تقدیم شما می شود و به 10 + 100 اتفاق مهم ادوار جام جهانی می پردازد. 100 اتفاق به جام های جهانی 1930 تا 2014 اختصاص دارد و 10 اتفاق پایانی که همزمان با آغاز جام جهانی 2022 پخش می شود، مربوط به جام جهانی 2018 است.

شمارش معکوس را همکارمان حسین خسروی ساخته، که با نویسندگی مهدی جوانی، اجرای کیان موسوی و با صدای سامان خدائی و آرین حسین زاده تقدیم شما می شود. زحمت تدوین و تصویر با علیرضا منوچهری است و کارگردانی شمارش معکوس را مهدی هژبری بر عهده دارد.

این برنامه که پاییز 1401 در استودیو رسانه طرفداری تهیه شده، از 19 آبان هر روز ظهر تقدیم شما می شود. منتظر پخش این برنامه و تیزر سایر برنامه های ویژه جام جهانی از رسانه طرفداری، باشد.