به گزارش ورزش سه، در شرایطی که اعضای تیم پرسپولیس بارها نسبت به شرایط بد زمین تمرین خود گلایه کرده بودند، حالا در آستانه آغاز مجدد تمرینات این تیم، رضا درویش از حل این مشکل خبر داد و اعلام کرد پرسپولیس در ادامه فصل دو زمین چمن با کیفیت در اختیار خواهد داشت. مدیرعامل پرسپولیس همچنین در بخشی از صحبت‌های خود از پرداخت قراردادهای بازیکنان بزرگسال و پایه پرسپولیس خبر داد.

مدیرعامل پرسپولیس در این خصوص عنوان کرد: ظرف یک ماه گذشته موفق شدیم قرارداد زمین تمرین تهرانسر را که مورد نظر سرمربی و کادرفنی بود، امضا کنیم و بچه‌ها هم یک جلسه استفاده کردند. برای ادامه فصل، هم زمین چمن شهید کاظمی را در این ۱۵ روز ترمیم کردیم و هم زمین چمن نفت را داریم که جا دارد از مسئولان و تربیت بدنی نفت تشکر کنیم که این مهم را مهیا کردند تا ما استفاده کنیم. همه هزینه‌ها پرداخت و قرارداد امضا شده و آماده بهره‌برداری است.

درویش همچنین با اشاره به پرداختی‌های باشگاه پرسپولیس به بازیکنان بزرگسال و پایه گفت: طبق قراردادها به هیچ بازیکن خارجی بدهی نداریم و همه پول‌ها پرداخت شده است و یا به صورت نقدی پرداخت کردیم و یا از طریق شماره‌ حساب‌هایی که داشتند، از دوستان کمک گرفتیم و پرداخت کردیم. همچنین جدا از اینکه طبق قرارداد، به بازیکنان بزرگسالان پرداختی داشتیم، برای اولین بار در ۳۰-۴۰ سال اخیر، به کل تیم‌های پایه هم ۵۰ درصد قراردادشان را پرداخت کردیم.