به گزارش "ورزش سه"، تیم‌ملی ایران در حالی به مصاف نیکاراگوئه رفته که آریا برزگر و امیرعلی صادقی تنها مهاجمان تیم‌ملی محسوب می‌شوند و سرمربی تیم ایران نیز ترجیح داده که برزگر را در ترکیب اصلی قرار دهد.

آریا برزگر مهاجم 20 ساله که با تیم جوانان و سپس پرسپولیس نامش بر سر زبانها افتاد، عضو تیم نفت مسجدسلیمان است و نکته جالب اینکه در نیمه دوم، یک بازیکن سابق از نفت به عنوان زوج او در خط حمله قرار گرفت.

مهدی هاشم‌نژاد که این فصل به تراکتور پیوسته پس از ورود به زمین به عنوان بازیکن تعویضی در کنار او قرار گرفت تا عجیبترین زوج ممکن در خط حمله تشکیل شود. نکته جالب اینکه برزگر در ابتدای فصل راهی تراکتور شده بود و اگر بردیف او را مازاد نمی‌کرد، حالا دو تراکتوری به عنوان مهاجم بازی می‌کردند.

البته این دو شانسی برای حضور در لیست نهایی تیم ملی ندارند و سردار آزمون، مهدی طارمی و کریم انصاریفرد، گزینه‌های نخست کی‌روش برای استفاده در این پست محسوب می‌شوند.

آنها شاید عجیبترین زوج خط حمله ایران در سالهای اخیر باشند. پیش از این در دوران مارک ویلموتس، او با دعوت از شهریار مغانلو و پیمان رنجبری، توجهات و برخی انتقادات را به خود جلب کرد اما در آن زمان، آنها فرصت بازی پیدا نکردند و تنها در یک مینی کمپ حاضر شدند.