به گزارش "ورزش سه"، اگرچه کریستیانو رونالدو در فصل جدید دچار افت محسوسی شده و هنوز نتوانسته روزهای درخشان گذشته را تکرار کند، اما بسیاری منتظر بازگشت او به اوج در جام جهانی 2022 هستند. برناردو سیلوا، ستاره پرتغالی منچسترسیتی، قدرت کریستیانو رونالدو را با ستاره هایی مانند  کیلیان امباپه فرانسوی یا لیونل مسی آرژانتینی مقایسه کرده و همچنان معتقد است تیم ملی پرتغال در خدمت این ستاره کهنه کار در جام جهانی بازی خواهد کرد.

برناردو سیلوا گفت: "واقعیت این است که وقتی بازیکنی مانند کریستیانو رونالدو را در ترکیب دارید، طبیعی است که گاهی برای او بازی کنید، زیرا بازیکنی مانند رونالدو می تواند در دقایق پایانی باعث پیروزی شما شود. در مورد کشورهای دیگر هم همینطور است. برای مثال طبیعی است که بازیکنان فرانسه همیشه به دنبال کیلیان امباپه در زمین باشند، زیرا او می تواند هر زمان که بخواهد سرنوشت یک مسابقه را تعیین کند.

برزیل نیمار را دارد و آرژانتین نیز لیونل مسی را. زمانی که چنین سبک بازیکنانی را در کنار خود دارید، باید از قدرت و توانایی های آنها بهره ببرید. اگرچه من موافقم که نمی توانید و نباید بیش از حد به آنها وابسته شوید، زیرا این امر می تواند پویایی و حرکت تیم را مختل کند. اما اگر به درستی عمل کنیم، داشتن کریستیانو رونالدو در تیم ما مانند یک سلاح قدرتمند برای پرتغال خواهد بود."