به گزارش "ورزش سه"، در حساس‌ترین بازی هفته سیزدهم سوپر لیگ یونان، تیم آ. ا. ک آتن که برخلاف دیدار قبل احسان حاج‌صفی را روی نیمکت و میلاد محمدی را در ترکیب ابتدایی داشت، از ساعت ۲۱ یکشنبه شب در استادیوم کارایسکاکیس مقابل المپیاکوس رده سومی قرار گرفت.

یاران محمدی و حاج‌صفی که در ۹ بازی رسمی اخیرشان فقط یک تساوی داشتند و با عملکرد عالی در هشت مسابقه به برتری رسیده بودند، در دیدار مقابل المپیاکوس هم با وجود تداوم همین روند شکست‌ناپذیری، به تساوی بسنده کردند.

تیم فوتبال آ. ا. ک آتن در شبی که میلاد محمدی در دقیقه ۱۲ یک فرصت با ارسال از روی کرنر ساخت، در نهایت به تساوی بدون گل مقابل المپیاکوس رضایت داد تا ۲۹ امتیازی شود و در جایگاه دوم جدول سوپر لیگ یونان بماند.

میلاد محمدی، ملی‌پوش ایرانی آ. ا. ک آتن که هفته گذشته به طور کامل نیمکت‌نشین شده بود، در دیدار مقابل المپیاکوس ۹۰ دقیقه در زمین حضور داشت و دهمین بازی فصل خود در سوپر لیگ یونان را انجام داد.

احسان حاج‌صفی، دیگر بازیکن ایرانی آ. ا. ک آتن برخلاف هفته گذشته که حضور کامل برابر اوفی‌کرت داشت، در آخرین دیدار تیمش قبل از جام جهانی به طور کامل مقابل المپیاکوس نیمکت‌نشین بود.