به گزارش "ورزش سه"، تابستان سال گذشته بود که کریستیانو رونالدو در آستانه پیوستن به منچسترسیتی قرار گرفت. تصور این اتفاق هم برای هواداران یونایتد آزاردهنده بود. آنها فوق ستاره سابق خود را برای بازگشت به دوران طلایی نیاز داشتند و طی فرایندی که هیچ کس از جزئیات آن اطلاعی ندارد، کریس به یکباره مسیر خود را تغییر داده و دوباره سرخ‌پوش شد. بازگشت دوباره به یونایتد اما آن طور که باید برای رونالدو و تیم محبوبش خوب پیش نرفت. بعد از یک فصل ناموفق و بدون جام، در دومین فصل نیز شرایط همچنان بر وفق مراد نیست و با حضور تن هاگ اوضاع پیچیده‌تر نیز شده است. در چنین شرایطی، همه منتظر مصاحبه ای از رونالدو بودند تا موضع او را در خصوص شرایط فعلی بدانند؛ مصاحبه ای که سرانجام صورت گرفت. کریس در فاصله یک هفته مانده به جام جهانی در گفت و گویی 90 دقیقه ای با پیرس مورگان، صحبت‌های تندی علیه افرادی انجام داد که تصورش را نمی کردیم.

با قبلم برگشتم ولی این جا چیزی تغییر نکرده است!

بازگشت به یونایتد، سوال مهمی بود که رونالدو در پاسخ به آن گفت: به ندای قبلم گوش کردم. سر الکس به من گفت که رفتن تو به سیتی غیرممکن است و من هم گفتم چشم رئیس!

او در ادامه با انتقاد از شرایط باشگاه افزود: اینجا هیچ پیشرفتی را شاهد نیستیم. بعد از رفتن فرگوسن هیچ حرکت رو به جلویی ندیدم و چیزی تغییر نکرده است. من بهترین ها را برای این تیم می خواهم و به همین خاطر برگشتم. ولی مشکلاتی وجود دارد که باعث می شود مثل سیتی، لیورپول و آرسنال نتوانیم پیشرفت کنیم. باشگاهی مثل منچستر باید در اوج باشد اما متاسفانه در حال حاضر چنین چیزی را شاهد نیستیم.

وقت جدایی رسیده؛ اینجا به من خیانت شده است!

رونالدو در جنجالی ترین قسمت صحبت های خود به این موضوع اشاره کرد که در باشگاه منچستریونایتد چند نفر از مدیران، مخالف حضور او هستند:

به جز مربی، چند نفر دیگر که از مدیران باشگاه هستند، تلاش می کنند تا من از باشگاه جدا شوم. احساسم این است که به من خیانت شده است. شاید این ها را نباید بگویم ولی مهم نیست و مردم باید از حقیقت مطلع شوند. نه تنها در این فصل بلکه فصل گذشته نیز در همین باشگاه، عده ای بودند که من را نمی خواستند و همین باعث شد تا بابت هر مشکلی، انگشت اتهام به سمتم نشانه گرفته شود.

رونالدو با گفتن این جمله از پیکاسو که برای ساختن باید اول ویران کرد، به صورت تلویحی به رضایت خود از جدایی خبر داد و دست باشگاه را برای این کار باز گذاشت. او که در مصاحبه خود حسابی از خجالت تن هاخ و راگنیک هم در آمد، به نظر می رسد که برای پایان دادن به کار خود در منچستر آماده است.