وینگر سوئدی شیاطین سرخ به رویایش برای گلزنی در مسابقه‌ای مهم از لیگ قهرمانان اروپا رسید.

آنتونی الانگا خوشحال است که با گلزنی خود به منچستریونایتد کمک می‌کند. 

به گزارش طرفداری و به نقل از BBC، الانگا با گل نیمه دوم خود، گل ژائو فلیکس را بی اثر کرد تا تیم صعود کننده به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا از بین اتلتیکو مادرید و منچستریونایتد، در اولدترافورد مشخص شود. الانگا در مصاحبه پس از بازی گفته است:

فکر می‌کنم با اولین ضربه‌ام به توپ گل زدم. من رویای چنین لحظاتی را داشته‌ام؛ گلزنی در لیگ قهرمانان مقابل تیم برجسته‌ای همچون اتلتیکو مادرید. رویایم به واقعیت پیوست. این تازه نیمه اول بود. ما باید برای بازی برگشت در اولدترافورد آماده باشیم. 

قبلا هم به شما (خبرنگار) گفته بودم که چقدر خونسرد هستم. هر گاه که فرصتی در اختیارم قرار می‌گیرد، به دنبال دادن جواب اعتماد سرمربی هستم و هر بار که درون زمین هستم، ۱۵۰ درصد توانم را به کار می‌گیرم. من تنها کاری را انجام می‌دهم که از دستم بر می‌آید. من می‌خواهم بهترین بازیکن زمین باشم و در عین حال قدردان رییس هستم.

باید خودتان را در بازی نگه دارید چون هر چیزی امکان پذیر است. ما در نیمه اول بهترین عملکرد را نداشتیم ولی در نیمه دوم پس از تعویض‌هایی که صورت گرفت، بهتر شدیم. 

او (رانگنیک) به من گفت مدافعان حریف را بترسان و فرار پشت دفاع انجام بده. گفت وقتی فرصتی نصیبم شد باید از آن استفاده کنم. من به دنبال نتیجه خوبی برای هوادارانی بودم که چنین مسیر طولانی‌ای را طی کرده‌اند.