به گزارش "ورزش سه"، حضور ثابت و متوالی در دیدارهای تدارکاتی تیم ملی ایران قبل از جام جهانی ۲۰۱۸ مقابل تیم‌هایی مثل تونس، ترکیه و لیتوانی شرایطی به وجود آورده بود که انتظار می‌رفت میلاد محمدی در این رقابت‌ها گزینه اول کارلوس کی‌روش در سمت چپ خط دفاعی باشد، اما او در روسیه در دو دیدار به‌عنوان یار جانشین به کار گرفته شد و حالا هم در وضعیت مشابهی مثل دوره قبل قرار دارد.

میلاد محمدی در دوره گذشته با سه سال بازی متوالی در لیگ برتر روسیه و کشور میزبان جام جهانی، با رسیدن به ترکیب اخمت گروزنی، شرایط حضور در لیست نهایی تیم ملی را به دست آورد ولی حالا در ۲۹ سالگی با تجربه بیشتر و حضور در خنت بلژیک و آ. ا. ک آتن سعی کرده شرایط بهتری برای خود به وجود بیاورد.

این مدافع چپ در حالی جزو لیست نهایی تیم ملی قرار گرفت و امروز در دو نوبت صبح و عصر زیر نظر کی‌روش تمرین کرد که گمانه‌زنی زیادی درباره حضورش در فهرست وجود داشت ولی سرمربی ایران دوباره او را به اردو فرا خواند تا این بازیکن همراه با احسان حاج‌صفی از آتن به سمت دوحه برود.

محمدی که در جام جهانی ۲۰۱۸ دو بار به‌عنوان یار تعویضی مقابل اسپانیا و پرتغال به میدان رفته بود، اکنون برای رسیدن به ترکیب تیم ملی در قطر کار دشوارتری نسبت به دوره قبل دارد و احسان حاج‌صفی و سید ابوالفضل جلالی را به‌عنوان دو رقیب سرسخت و آماده دارد؛ به‌ویژه اینکه یکی از حریفان او برای حضور در ترکیب، کاپیتان تیم ملی است.