داوید دخیا نتیجه تساوی را برای 2 تیم، عادلانه دانسته است

 شب گذشته در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، منچستر یونایتد در واندا متروپولیتانو موفق شد به نتیجه تساوی 1 بر 1 مقابل اتلتیکو مادرید برسد.

به گزارش طرفداری و به نقل از بین اسپورت، حال داوید دخیا در مصاحبه ای پس از بازی تساوی را یک نتیجه عادلانه دانسته و امیدوار است با کمک هواداران در اولدترافوراد بتوانند به مرحله بعدی صعود کنند. دخیا در مورد بازی گفت:

بازگشت به خانه و مادرید مخصوصا اینکه قبلا برای این باشگاه بازی می کردم کمی عجیب بود ولی فوتبال همین است. ما منچستر یونایتد هستیم و می خواستیم برنده این بازی باشیم. بازی سختی بود و هر 2 تیم در کل بازی چندین موقعیت داشند. تساوی یک نتیجه عادلانه بود.

 دخیا در مورد الانگا:

 او خیلی خوب بازی می کند. بازیکن مهمی برای ما است. با اینکه خیلی جوان است اما گل های مهمی برای ما به ثمر رسانده است. 

 دخیا در مورد بازی برگشت:

 وارد زمینی سخت مقابل رقیبی قدرتمند شدیم. آن ها بازی را بهتر شروع کردند و دوئل های 50-50 را بردند. همچنین گل بسیار خوبی به ثمر رساندند. در نیمه دوم نشان دادیم که شخصیت خوبی داریم و بازی خوبی از خود ارائه دادیم. گل زدیم و همه چیز را برای بازی در اولدترافورد آماده کردیم. بازی برگشت 50-50 خواهد بود. هر 2 تیم شانس برنده شدن را دارند. اما ما امیدواریم با حضور هوادارانمان بهتر از امروز بازی کنیم. بیایید این بازی را ببریم و به مرحله بعدی صعود کنیم.