به گزارش "ورزش سه"، رونالدو که در این فصل در منچستریونایتد به یک نیمکت نشین تبدیل شد، به تازگی در مصاحبه ای جنجالی اعلام کرد که این باشگاه به او خیانت کرده است و به دلیل تصمیم اریک تن‌هاخ برای نیمکت‌نشینی‌اش، احترامی برای این مربی هلندی قائل نیست.
بعد از این مصاحبه، ویدئویی از برخورد سرد برونو فرناندز با رونالدو در اردوی پرتغال منتشر شد اما سانتوس تاکید کرد که این مصاحبه هیچ تاثیری روی تیمش نداشته است.
او به خبرنگاران گفت:"رونالدو تصمیم گرفت مصاحبه‌ای داشته باشد، همانطور که خیلی از بازیکنان دیگر مصاحبه می‌کنند. این یک مصاحبه شخصی است، در واقع خیلی شخصی و ما باید به آن احترام بگذاریم. آیا کریس رونالدو یک آدم آزاد نیست؟

این تصمیم او بود و ما باید آن را درک کنیم و به آن احترام بگذاریم. تنها چیزی که ما در مورد آن صحبت می‌کنیم، آماده‌سازی برای جام جهانی قطر است. این مصاحبه هیچ تاثیری روی ما نداشت."
رونالدو تمرینات امروز تیمش را به دلیل مشکل معده از دست داد و در دیدار دوستانه فردا در لیسبون مقابل نیجریه بازی نخواهد کرد. سانتوس در این مورد گفت:"او در اتاقش است و ریکاوری می‌کند. او تمرین نخواهد کرد و برای دیدار فردا هم آماده نخواهد بود."