به گزارش "ورزش سه"، جالب‌ترین عکس‌های فوتوشوت‌های فیفا از بازیکنان ایران مربوط به عکس‌های سه و چهار نفره جمعی از صمیمی‌ترین و باسابقه‌ترین بازیکنان تیم ملی، با پس زمینه نارنجی در مقابل دوربین گتی ایمیجز است.

مهدی طارمی، علیرضا جهانبخش، کریم انصاری‌فرد و البته سعید عزت‌اللهی در بعضی از این عکس‌ها وارد این گروه سه نفره شده است. شاید قبل‌تر می شد سردار آزمون را هم در بین این نفرات دید، اما احتمالا و بعد از اتفاقات مربوط به تغییرات تیم ملی در ماه های گذشته، ستاره لورکوزن خرج خود را از دوستان صمیمی سابقش سوا کرده و راه خود را می‌رود.

هسته مرکزی این گروه که می‌توان احسان حاج صفی، مرتضی پورعلی‌گنجی و رامین رضاییان را نیز در میان آنها دید، شامل انصاری فرد، طارمی و جهانبخش است. بازیکنانی که تأثیر زیادی در رخدادهای اخیر فوتبال ایران داشتند و بعد از ورود کی‌روش نیز مشخص شد که حرفشان از برش خاصی نزد سرمربی پرتغالی برخوردار است.

هر سه این بازیکنان، سابقه بستن بازوبند کاپیتانی را دارند و نقطه مشترک آنها، به‌جز ارتباط قدیمی در تیم ملی، موضوع سرمربی کروات سابق تیم ملی است که این نفرات را با هم متحد کرد. البته برای اسکوچیچ، جهانبخش و طارمی 2 گزینه غیر قابل جایگزین به شمار می‌آمدند، اما کریم انصاری‌فرد در فهرست نهایی او جایی نداشت و اقدام او در جهت حذف کریم، باعث پیش‌روی رفقایی شد که در تیم ملی، از قدرت خاصی برخوردارند.

امروز و در شرایطی که ایران خود را آماده مصاف بسیار حساس مقابل انگلیس می کند، نقش این بازیکنان در آن مسابقه بسیار پراهمیت است. از مهدی طارمی به عنوان ستاره اصلی تیم ملی گرفته تا جهانبخش که این شانس را دارد در بازی برابر انگلیس هم بازوبند کاپیتانی را به دست ببندد، اگر حاج صفی در ترکیب فیکس تیم ملی نباشد.

همچنین کریم انصاری فرد که در بازی مقابل سنگال در ترکیب اصلی ایران قرار داشت، اما دوباره به نیمکت برگشت تا احتمالا در این جام جهانی نیز، همان نقش قدیمی ژوکر را در اختیار داشته باشد. کریم آخرین گل تیم ملی را در جام جهانی قبلی با پنالتی تماشایی‌اش برابر پرتغال به ثمر رسانده و خالق لحظاتی شده که ایران به صعود به دور بعدی جام جهانی امیدوار بود.

حالا، این امید از ابتدای مسابقات و با توجه به قرعه، از روز اول بازی ها همراه با ایران است. به شرطی که ایران در همان مسابقه اول نشان بدهد که فرم خود را به عنوان تیم اول آسیا حفظ کرده است.

با هم به تماشای تصاویری می نشینیم که گروه قدرت تیم ملی کنار هم ثبت کرده‌اند: