به گزارش "ورزش سه"، هافبک محجوب فوتبال ایران که همواره از حواشی دور بوده، اگر در سال های گذشته با بدشانسی هایی از بعد مصدومیت مواجه شده اما آنقدر تلاش کرد و در فصل جاری سوپر لیگ ترکیه خوش درخشید که در لیست نهایی ایران برای تورنمنت قطر قرار گرفت.

داستان علی کریمی و جام جهانی تا قبل از تورنمنت روسیه بسیار غم انگیز بود؛ هافبکی که تجربه بازی در تیم هایی مثل دیناموزاگرب، لوکوموتیو زاگرب، الدحیل قطر و کایسری اسپور ترکیه و همچنین استقلال و سپاهان را دارد، یکی از بازیکنان محبوب کارلوس کی‌روش محسوب می‌شود. او در فاصله چند روز قبل از جام جهانی 2018 روسیه نیز یکی از مردان مورد اعتماد کی‌روش بود که با عملکرد خوبش شانس زیادی برای رسیدن به آن بازی‌ها داشت.

کریمی اما در لحظات آخر به دلیل مصدومیت جام جهانی روسیه را از دست داد تا یک اتفاق تلخ را تجربه کند. او اما در سال های گذشته ناامید نشد و اگرچه بعد از بهبودی اسیر یک مصدومیت دیگر هم شد اما در بازگشت به فوتبال همه کار برای رسیدن به تیم ملی انجام داد و در نهایت به هدف بزرگ خود رسید.

هافبک باتجربه تیم ملی این روزها در تمرینات تیم ملی با انگیزه بالا کارش را دنبال می‌کند. او که سبک بازی اش همواره مورد علاقه کی‌روش بوده، حالا که بعد از 4 سال به رویای حضور در جام جهانی رسیده، بدون تردید برای بازی کردن در ترکیب ایران هم ناامید نیست و تمام تلاش خودرا به کاربسته است.

کریمی با روحیه بالا در تمرینات حاضر است و کارش را جلو می‌برد و امید دارد تا کی روش در 3 بازی مقابل انگلیس، ولز وآمریکا به او برای حضور در زمین هم اعتماد کند.