تیم های اول و دهم بوندسلیگا به مصاف یکدیگر می روند

در چارچوب هفته بیست و چهارم بوندسلیگا، آینتراخت فرانکفورت میزبان بایرن مونیخ خواهد بود. نگاهی داریم به آمار و اطلاعات بازی:

 اطلاعات بازی آینتراخت فرانکفورت - بایرن مونیخ

  • تاریخ برگزاری: یکشنبه، 7 اسفند 1400 (26 فوریه 2022)
  • ساعت برگزاری: 21:00 به وقت تهران
  • مکان برگزاری: استادیوم دویچه بانک پارک، فرانکفورت
  • هفته برگزاری: هفته 24 بوندسلیگا، فصل 22-2021

شرح وضعیت تیم های آینتراخت فرانکفورت و بایرن مونیخ 

  • با احتساب شکست هفته پیش فرانکفورت مقابل کلن، آن ها در 6 بازی اخیر خود تنها موفق به کسب یک پیروزی شده اند. فرانکفورت در سال جدید، روند چندان مثبتی نداشته است. با ادامه یافتن این شرایط ممکن است شاگردان گلاسنر که زمانی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا تلاش می کردند، در معرض خطر سقوط به دسته پایین تر قرار بگیرند. رویارویی با بایرن مونیخ در این شرایط، به نظر نمی رسد چندان خوشایند آن ها باشد. با این حال باید در نظر داشته باشید که آن ها در نیم فصل اول در آلیانتس آرنا موفق شدند باواریایی ها را 2 بر 1 شکست دهند. در این بازی نیز می توانیم منتظر وقوع یک شگفتی باشیم.
     
  • بایرن مونیخ در هفته گذشته، پس از یک هفته ناامید کننده توانست 4 بر 1 از سد گروتر فورث بگذرد. هر چند آن ها نمایش چندان درخشانی در این بازی از خود ارائه نداند. برای این بازی نیز، توماس مولر با ابتلا به ویروس کرونا به لیست بلند مصدومان بایرن مونیخ اضافه شد و به احتمال بالا جمال موسیالا جایگزین او در ترکیب بایرن مونیخ شود. ناگلزمان در کنفرانس خبری پیش از بازی، بدترین بازی های بایرن را با چیدمان 1-3-2-4 دانسته است. پس برای بازی فردا احتمالا نباید انتظار استفاده از این چینش را داشته باشیم و باز هم ممکن است ترکیبی ببینیم که سانه، گنابری، موسیالا و کومان همزمان با یکدیگر در آن حضور داشته باشند. زابیتسر نیز احتمالا زوج کیمیش برای بازی فردا باشد. با فرض چیدمان 3 دفاعه، احتمالا دایوت اوپامکانو نیمکت نشین شود. بایرن مونیخ فعلا با دورتموند 6 امتیاز فاصله دارد و داشتن مزیت یک روز زودتر از دورتموند بازی کردن، می تواند با پیروزی در این مسابقه باری دیگر به رقبای خود فشار وارد کند و فاصله خود را به 9 امتیاز برساند. اما با توجه به نتایج اخیر باواریایی ها و چندین لغزش از آن ها، انتظار هر نتیجه ای در بازی فردا را باید داشته باشیم.

ترکیب احتمالی آینتراخت فرانکفورت و بایرن مونیخ / هواسکور

 

غایبان بازی آینتراخت فرانکفورت - بایرن مونیخ / هواسکور

 

رویارویی های پیشین آینتراخت فرانکفورت و بایرن مونیخ

 

جایگاه آینتراخت فرانکفورت و بایرن مونیخ در جدول

رده تیم برد مساوی باخت گل زده گل خورده تفاضل امتیاز
1 بایرن مونیخ 18 1 4 74 26 48 55
10 آینتراخت فرانکفورت 8 7 8 33 35 2- 31

نکات آماری بازی آینتراخت فرانکفورت - بایرن مونیخ

  • مارتین هینترگر بیش از هر باشگاهی در دوران حرفه ای خود، مقابل بایرن مونیخ گلزنی کرده است. (4 گل)
  • آینتراخت فرانکفورت در این فصل 4 شکست خانگی تجربه کرده است. 3 تای از آن ها در 3 بازی خانگی متوالی پیشین فرانکفورت رخ داده است.
  • فرانکفورت تاکنون موفق شده 2 بازی پیاپی بایرن مونیخ را شکست دهد. آن ها آخرین بار بین سال های 1976 تا 1977 موفق به شکست دادن بایرن در 3 بازی متوالی شده بودند و با پیروزی در بازی فردا، این آمار را دوباره تکرار خواهند کرد.
  • ناگلزمان در 4 رویارویی پیشین خود مقابل فرانکفورت موفق به شکست دادن این تیم نشده است. (2 تساوی و 2 شکست)

پیش بینی نتیجه بازی / هواسکور


آینتراخت فرانکفورت 1-5 بایرن مونیخ