سرمربی وست هم می گوید این باشگاه فاصله چندانی با جذب لوئیس دیاز نداشته است.

دیوید مویس فاش کرد که باشگاه وست هم قبل از لیورپول برای جذب لوئیس دیاز تلاش کرده بود.

به گزارش طرفداری و به نقل از اسکای، باشگاه وست هم مدتی است دنبال یک مهاجم جدید می گردد چرا که از زمان فروش سباستین هالر به آژاکس تنها میکائیل آنتونیو در خط حمله وابسته است. این تیم نتوانست انتقال لینگارد را دائمی کند و نیکولا ولاسیچ مهاجمی که تیم لندنی موفق به جذبش شد نیز تا به حال تنها 4 بار در لیگ برتر برای این تیم به میدان رفته است.

حال دیوید مویس، سرمربی چکش ها تایید کرده است که در ژانویه گفتگویی با لوئیس دیاز برای جذب این بازیکن داشته با این حال لیورپول با مداخله اش در نهایت این بازیکن را به آنفیلد برده است. او در این باره گفت:

تلفنی با لوئیس دیاز صحبت کردم و فاصله چندانی تا جذب او از پورتو نداشتیم. این طور که فهمیدم لیورپول قصد داشت در تابستان برای خرید این بازیکن اقدام کند به همین خاطر فکر کردیم شاید بتوانیم در ژانویه او را بگیریم. نمی دانم حرکت ما باعث تغییر تصمیم لیورپول شد یا نه اما دیاز واقعا بازیکن خوبی است و نتوانستیم او را جذب کنیم. برنامه ما جذب بهترین بازیکنان در توانمان است تا وست هم را بهتر کنیم. می خواهم تیم بهتر شود. گاهی اوقات باید صبور بوده و امید داشته باشید بتوانید در زمان درست چیزهای خوبی بگیرید و برنامه من هم این است که به جای خرید بازیکنانی که شاید در تیم جا نیافتند برای خرید بازیکن درست صبر کنیم.