به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو رونالدو که این روزها تمام تمرکز خود را روی رقابت های جام جهانی گذاشته، چند هفته قبل و پس از به ثمر رساندن هفتصدمین گل باشگاهی خود در دیدار مقابل اورتون، به طور شگفت‌انگیزی جشن نمادین "Siuuu" خود را کنار گذاشت و حرکت جدیدی را انجام داد.

او در شرایطی که چشمانش را بسته بود، دستانش را در همدیگر قفل کرد و به حالت خواب رفت تا پس از مدت‌ها، یک شادی پس از گل جدید را به نمایش بگذارد. چند روز پس از آن بود که بازیکنان مختلفی در تیم های باشگاهی خود، شادی جدید CR7 را کپی کردند و اتفاق جالب اینکه، در لیگ برتر زنان عربستان نیز این اتفاق افتاد.

در هفته ششم لیگ برتر بانوان عربستان، تیم فوتبال الهلال توانست با ارائه یک بازی برتر، با نتیجه 6 بر یک از سد حریف خود گذشته و صدرنشینی‌اش را مستحکم کند.

در این بازی، شوخان صالحی، ستاره تیم الهلال دست به پوکر زد و چهار مرتبه برای تیمش گلزنی کرد. او پس از باز کردن دروازه الاهلی، شادی خاص و جدید کریستیانو رونالدو را به اجرا گذاشت و برای لحظاتی چشمانش را بست. اتفاقی که باعث انتشار تصاویر شادی این بازیکن الهلال در فضای مجازی عربستان شد. ايمان قاسم و فدوى عمارة نیز دیگر گل های الهلال را به ثمر رساندند.