به گزارش "ورزش سه"، ملی پوش مستعد و جوان هلندی در پنجره نقل و انتقالات تابستانی پس از فرم چشمگیرش در دو فصل گذشته برای PSV، توجه باشگاه های زیادی را به خود جلب کرد. خاکپو در سه فصل اخیر در اردیویسیه در 58 بازی 26 گل به ثمر رساند و 22 پاس گل ثبت کرد. او این آمار را در این فصل افزایش داده و تاکنون 9 گل و 12 پاس گل دیگر به ثبت رسانده است.

لیدز از جمله باشگاه‌هایی بود که از  ماه ژانویه سال گذشته به دنبال امضای قرارداد با او بود و همچنین منچستریونایتد نیز به خرید این بازیکن 23 ساله با مبلغی حدود 25 میلیون پوند ابراز علاقه کرده بود اما این اتفاق رخ نداد و او در PSV ماندنی شد.

جسی مارش که یکی از طرفداران این مهاجم جوان است، پس از پیروزی هلند مقابل آمریکا در مرحله یک هشتم نهایی به روزنامه MenInblazer گفت:"به خدمت گرفتن او برای لیدز سخت است چون فکر می‌کنم خاکپو از محدوده قیمت ما خارج شده است. منظورم این است که ما در تابستان خیلی به انتقال او نزدیک بودیم، امضای قرارداد خیلی نزدیک بود و اکنون که به شرایط نگاه میکنیم بسیار ناامید می‌شویم. مدیر ورزشی ما در هلند بود و با خانواده او ملاقات کرد، آنها در مورد تمام شرایط با PSV آیندهوون توافق کرده بودند و این انتقال 99 درصد عملی شده بود."

ارزش آقای گل فعلی لیگ هلند در یکسال گذشته توسط سایت ترانسفرمارکت از 22 میلیون به 45 میلیون یورو افزایش پیدا کرده و در بین مشتریان زیادی که پیدا کرده، اریک تن‌هاخ برای به خدمت گیری او برای یونایتد بیش از همه تلاش می‌کند.