به گزارش "ورزش سه"، آنتونیو کاستا، نخست‌وزیر پرتغال، امشب در قطر و در ورزشگاه محل برگزاری دیدار دو تیم پرتغال و سوئیس حضور داشت و از نزدیک شاهد پیروزی 6-1 تیم ملی کشورش و صعود به مرحله یک‌چهارم نهایی جام جهانی بود.

نخست‌وزیر پرتغال که از درخشش تیم ملی کشورش خوشحال بود در پایان بازی به خبرنگاران گفت کیفیت بالای بازیکنان سلسائو به او و مردم پرتغال برای عملکرد موفق در مراحل بعدی جام جهانی امید و خوش‌بینی می‌دهد.

کاستا در گفتگو با خبرنگاران در پاسخ به این سوال که از تیم ملی کشورش چه انتظاری دارد گفت:" می‌توانیم هر انتظاری داشته باشیم. در جام جهانی همه چیز ممکن است. تیم ما چه در مرحله گروهی و حالا در مرحله یک‌هشتم ثابت کرد که می‌توان از آن انتظار هر موفقیتی را داشت. ولی به کمی شانس و رقبای مناسب هم نیاز داریم. این جام، تورنمنت شگفتی‌ها است ولی کیفیت بالای بازیکنان ما به پرتغال برای مراحل بعدی خوش‌بینی و اعتماد به نفس می‌دهد".

وقتی خبرنگاران از نخست‌وزیر پرتغال درباره نیمکت‌نشینی کریستیانو رونالدو در ابتدای بازی امشب پرسیدند او گفت:" فکر می‌کنید من می‌توانم درباره کار فرناندو سانتوس صحبت کنم؟ مدیریت تیمی به کیفیت پرتغال و انتخاب بازیکنان باید کار خیلی سختی باشد. به نظرم تشکیل کابینه از انتخاب فهرست یازده نفره پرتغال راحت‌تر است. فرناندو سانتوس کارش را عالی انجام داده و باید به او اعتماد کنیم".