به نظر می رسد بایرن مونیخ باری دیگر درگیر حواشی تمدید قرارداد روبرت لواندوفسکی شده است

گویا موضوع تمدید قرارداد روبرت لواندوفسکی باری دیگر تبدیل به معضلی در بایرن مونیخ شده و حواشی پیرامون آن در هفته های اخیر به وجود آمده است. بازی دیشب بایرن مونیخ مقابل فرانکفورت نیز، از این حواشی بی نصیب نماند. 

به گزارش طرفداری، حسن صالح حمیدزیچ قبل از شروع بازی در مصاحبه ای با بیلد در مورد تمدید قرارداد با روبرت لواندوفسکی گفته بود: "ما مصمم به حفظ لواندوفسکی هستیم." اما زمانی که از لواندوفسکی در مورد صحبت های حمیدزیج سوال شد، او گفت: "برای اولین بار، چنین چیزی را می شنوم." 

حال به نقل از اشپورت آینتس، در حال حاضر هیچگونه مذاکراتی برای تمدید قرارداد بین روبرت لواندوفسکی و بایرن مونیخ وجود ندارد. رابطه باشگاه و حسن صالح حمیدزیچ با پینی زهاوی مدیر برنامه های لواندوفسکی، پس از شکست در مذاکرات داوید آلابا، به شدت تیره و تار شده است. برای لواندوفسکی، وضعیت کاملا مشخص است. اگر بایرن در آینده ای نزدیک به او قرارداد جدیدی پیشنهاد ندهد، این مهاجم به ناچار گزینه های دیگری را بررسی خواهد کرد. زهاوی به داشتن ارتباطات خوب در انگلیس و پاریس معروف است و احتمالا این 2 یکی از مقصد های احتمالی لواندوفسکی در صورت خروج از بایرن باشند.

همچنین در طرفداری بخوانید:
روبرت لواندوفسکی: تمدید قرارداد؟ من آماده هر چیزی هستم