به گزارش "ورزش سه"، تیم های فوتبال شباب الاهلی و الجزیره در مرحله یک چهارم نهایی رقابت های جام بانک اسلامی ابوظبی به مصاف هم می روند. احمد نوراللهی در نشست خبری پیش از این بازی حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

نوراللهی در این کنفرانس مطبوعاتی درباره دیدار برابر الجزیره گفت: بازی سختی خواهد بود. الجزیره یکی از تیم‌هایی است که در فوتبال امارات همیشه برای کسب عنوان قهرمانی رقابت می کند.

بازیکن ایرانی شباب الاهلی ادامه داد: من و هم تیمی هایم تمام تلاش خودمان را خواهیم کرد تا بازی خوبی را به نمایش بگذاریم، به پیروزی برسیم و شانس حضور در مرحله بعد را داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه اردوی آمادگی شباب الاهلی برای دیدار با الجزیره به خوبی پیش رفته است، تاکید کرد که هدف این تیم در بازی فردا فقط کسب پیروزی است. او گفت: امیدوارم عملکرد خوبی داشته باشیم و برنده از زمین خارج شویم. من نیز برای این بازی در آمادگی کامل به سر می برم.

نوراللهی با اشاره به اینکه حضورش به همراه تیم ملی ایران در جام جهانی 2022 به او تجربه مضاعفی داده، ابراز امیدواری کرد که بتواند از این تجربه در دیدارهای شباب الاهلی استفاده کند و این مسئله، زمینه ساز پیروزی این تیم در بازی های بعد از جمله دیدار مقابل الجزیره باشد.