به گزارش "ورزش سه"، صالح حردانی مدافع راست مطرح استقلال قبل از تعطیلات لیگ برتر چند هفته‌ای را از روی نیمکت ذخیره ها شروع کرد و به جای او کوین یامگا در پست دفاع راست به میدان رفت. حردانی البته در این مسابقات به عنوان یار ذخیره در ترکیب قرار گرفت.

در حاشیه تمرین امروز استقلال اتفاق جالبی رخ داد؛ خسرو حیدری مدافع راست سابق استقلال که به بازوبند آبی ها نیز برای مدتی رسید و یکی از بهترین مدافعان راست فوتبال ایران در طول تاریخ محسوب می‌شود، جلسه ای را به صورت سرپایی با حردانی برگزار کرد.

حیدری به همراه روی ماتا دستیار پرتغالی ساپینتو دقایقی در تمرین امروز با صالح حردانی به گفت و گو پرداختند که به نظر می‌رسد به حضور او مقابل پرسپولیس ربط داشته باشد. حیدری در این دیدار برخی نکات تاکتیکی درباره پست تخصصی خود و حردانی را به این بازیکن گوشزد کرد.

با این تفاسیر احتمال بازگشت حردانی به ترکیب اصلی استقلال مقابل پرسپولیس در دربی وجود دارد. بازی کردن حردانی در دفاع راست باعث می‌شود تا یامگا یک خط جلوتر به میدان برود و این مساله بر بار هجومی آبی ها خواهد افزود. در نهایت باید دید تصمیم ساپینتو درباره ترکیب تیمش و به خصوص پست دفاع راست برای مسابقه دربی چیست.